return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
Trance Energy 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Origin
מה ההיתלהבות מי ארמין ???? בתור תקליטן הוא לא משו !:conf: :conf:


חחחחחחח מה אתה אומר.....ארמין אחד הטובים בעולם אחי
למרות שטייסטו המלך מצידי

אבל רועי יאללה ארמין לא שם אבל יש לך את פרי הוא מלך....
טראנס אנרג'י 2004 נשמע בנזונה..ב"ה אני בטראנס אנרג'י 2005 סוףסוף טראנס אנרג'י בתקופה של חופש ....
2004 הולך להיות בנזונה אל תתבאסו
divx-master
וווווואייייייי בונאה הולךלהיותת ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

אני כבר מחכככה לסט של יוהןןןןןןןןןןן !!!
Shahar
להה אחי עזוב יוהן
פרי....
חבל שטייסטו לא מופיע
למרות שזה כבר הרגל אצלו
nFaivel
תאמינו לי דון דיאבלו הכי מלך שם!
הייתי בהופעה שלו בכפר המוזיקה של קוקה קולה
הוא פשוט תותח!!!:eyespop: :eyes:
Shahar
כן הוא מלך יש לו דברים ענקיים
warpedd_
quote:
Originally posted by nFaivel
תאמינו לי דון דיאבלו הכי מלך שם!
הייתי בהופעה שלו בכפר המוזיקה של קוקה קולה
הוא פשוט תותח!!!:eyespop: :eyes:


טוב שלא הגזמת
nFaivel
quote:
Originally posted by warpedd_
טוב שלא הגזמת


על טעם ועל ריח אין מה להתווכח:D
Shahar
באיזה מדינה זה?
ומה השעות המדויקות של כל דיגיי?
Hell_Copter
מה פאקינג הולך אתכם אנשים?!
טראנס אנרג'י זה בהולנד!!!
Shahar
רועי באיזה שעה זה נפתח ובאיזה מסתיים?

Hell_Copter
אולי היה רשום לי בפרופיל שאני המזכיר הרשמי של המסיבה

מאיפה לי לדעת....
אני בכלל יהיה בצבא באותו זמן!!
Shahar
נו סעמק ילא קשור רועי
מישהו יודע?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement