|
28:e November Orkidea Preparty - Vizay & Zamson Live
|
View this Thread in Original format
| zamson |
Orkidea Preparty
Tänkte att Vizay och jag skulle köra lite trance på en shoutcast server som jag satt upp.
20-21 Vizay lirar skön uplifting och progg
21-22 Zamson spelar sina favorit trancehits från 2003
Hoppas ni tunear in ;)
KLICKA HÄR (from 20:00) |
|
|
| Aendy |
| Jag ser fett fram emot den 28:e... inte match förrän sent på eftermiddagen så det blir att man stannar hela kvällen och dansar loss... godis! |
|
|
| Vizay |
kan bli lite progg, kan bli lite uplifting, kan bli lite hardtrance...ni får se helt enkelt :)
kommer bli fett bättre än sista jag lirade på mtr iaf där allt sket sig, den här gången kommer jag förhoppningsvis va frisk å huvudvärksfri :D |
|
|
| Endre |
vad menas med "Orkidea Preparty"? jag ser inte Orkidea i line-upen?:conf:
|
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Endre
vad menas med "Orkidea Preparty"? jag ser inte Orkidea i line-upen?:conf:
|
Orkidea spelar på GK här i Stockholm senare den kvällen... detta är bara warmup! |
|
|
| mindshooter |
| Yeah, brukar själv langa på en massa partylåtar på datan medans jag går och fixar iordning mig inför fest. Skönt när nån annan gör det åt in ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag och min polare Jonas hade tänkt förfesta hemma hos han med hans nya 52tums TV eller projektor (beroende på vad han köper imorrn)
Fet ljudanläggning har han redan så de blir allehanda trancevideos på fet bild varvat med musiken från dom och musiken från "Orkidea-preparty-shoutcast" :)
+ lite gott å dricka + chips :D
Kom gärna förbi om ni vill... han bor i Östberga så de blir taxi in till stan sen... 1 taxi = 120kr/5pers
Postar karta senare |
|
|
| TrancE_GyLLe |
när kommer adresserna???
börjar ju dra ihop sej nu.... |
|
|
| zamson |
Steve nästa gång kommer jag och förfestar med dig!
Adresserna kommer lugn i stormen..ingen stress det är måndag :D haha..
Funderar på om 19 är lite tidigt att köra igång?? När har folket tänkt röra sig mot GK?? Vill ju inte att det ska bli försent för mig o vizzen att dra dit.. :P |
|
|
| mindshooter |
| Jag är nog inte där innan 11. Orkidea börjar vid 1 så närmare 12 skulle jag tro :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nu har min polare införksaffat sig i en ny grrrym videoprojektor... vi är några som kommer sitta å glo trancevideos som sagt å varva med zamson & vizays radio...
Kom gärna förbi... är ni osäkra så ring eller PMa mig ni som känner/kan...
Här är det... Ullaredsgränd 26
Söder om Årsta |
|
|
| JayBee |
vet inte om jag kan komma överhuvudtaget. jag har varit sjuk i snart 3 veckor nu tror jag.
jag blev sjuk exakt samma dag som Misja helsloot spelade och är fortfarande sjuk så få se om jag kommer :P |
|
|
|
|