|
28:e November Orkidea Preparty - Vizay & Zamson Live (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| quote: | Originally posted by JayBee
vet inte om jag kan komma överhuvudtaget. jag har varit sjuk i snart 3 veckor nu tror jag.
jag blev sjuk exakt samma dag som Misja helsloot spelade och är fortfarande sjuk så få se om jag kommer :P |
Puuussssseeeeeyyyyyyy |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by zamson
Puuussssseeeeeyyyyyyy | AHME! fan testa köra ner en gräsklippare i halsen och slå dig själv i huvudet med ett baseboll trä ett par gånger och packa upp tätningsmassa i näshålorna och se hur sugen du är på att dra och festa loss :) glömde jag nämna att jag inte käkat mer än typ soppa & Tea hela dagarna så min energi nivå är ju måttligt hög. |
|
|
| Vizay |
| jag kommer knata till gk direkt efter mitt set så jag hinner in i god tid...man vet aldrig eftersom man e under 20, alltid bra å va i tid :) |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by JayBee
AHME! fan testa köra ner en gräsklippare i halsen och slå dig själv i huvudet med ett baseboll trä ett par gånger och packa upp tätningsmassa i näshålorna och se hur sugen du är på att dra och festa loss :) glömde jag nämna att jag inte käkat mer än typ soppa & Tea hela dagarna så min energi nivå är ju måttligt hög. |
HAHA ;) bli frisk nu så du kan parta me oss! |
|
|
| zamson |
| nu är servern uppe...20.00 börjar musiken! länken hittar ni i första posten.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Najsing... vi blir runt 10 pers till förfesten... bla. från SWETA kommer Impulze och mindshooter över... vi rattar in musiken när de e dags :) |
|
|
| Vizay |
jag kommer klippa av mitt set nån gång mellan 20.50-20.55 för jag måste hinna med bussen som inte går så jätteofta härifrån bara så ni vet :)
[edit]
för er som inte kan vänta så låter jag min playlist gå med ett par hundra sköna låtar redan nu :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Buuuuu! :p
Nu försvann ljudet:conf:
FEXA! :) |
|
|
| Vizay |
| typ soundcheck....and we aare........live! |
|
|
| Aendy |
| Ruskigt bra låtval (kan inte uttala mig om mixningen för jag är inte insatt i sådant alls) |
|
|
| Vizay |
signum - first strike
Electric boutique feat. taz - heal (instrumental)
Haak - Frenzy
The scarab - vagabond
ocean lab - sky falls down (armin van buuren remix)
conjure one - tears from the moon (tiesto ISOS remix)
Sonorous - protonic (ronski speed remix)
Signum - second wave
blir sista låten för mig, tiden börjar bli knapp :)
ses på gk :D |
|
|
| montana |
| vizay, jag hoppas på ingen ost |
|
|
|
|