return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
28:e November Orkidea Preparty - Vizay & Zamson Live (pg. 2)
View this Thread in Original format
zamson
quote:
Originally posted by JayBee
vet inte om jag kan komma överhuvudtaget. jag har varit sjuk i snart 3 veckor nu tror jag.

jag blev sjuk exakt samma dag som Misja helsloot spelade och är fortfarande sjuk så få se om jag kommer :P



Puuussssseeeeeyyyyyyy
JayBee
quote:
Originally posted by zamson
Puuussssseeeeeyyyyyyy
AHME! fan testa köra ner en gräsklippare i halsen och slå dig själv i huvudet med ett baseboll trä ett par gånger och packa upp tätningsmassa i näshålorna och se hur sugen du är på att dra och festa loss :) glömde jag nämna att jag inte käkat mer än typ soppa & Tea hela dagarna så min energi nivå är ju måttligt hög.
Vizay
jag kommer knata till gk direkt efter mitt set så jag hinner in i god tid...man vet aldrig eftersom man e under 20, alltid bra å va i tid :)
zamson
quote:
Originally posted by JayBee
AHME! fan testa köra ner en gräsklippare i halsen och slå dig själv i huvudet med ett baseboll trä ett par gånger och packa upp tätningsmassa i näshålorna och se hur sugen du är på att dra och festa loss :) glömde jag nämna att jag inte käkat mer än typ soppa & Tea hela dagarna så min energi nivå är ju måttligt hög.


HAHA ;) bli frisk nu så du kan parta me oss!
zamson
nu är servern uppe...20.00 börjar musiken! länken hittar ni i första posten..
SteveTranz4ever
Najsing... vi blir runt 10 pers till förfesten... bla. från SWETA kommer Impulze och mindshooter över... vi rattar in musiken när de e dags :)
Vizay
jag kommer klippa av mitt set nån gång mellan 20.50-20.55 för jag måste hinna med bussen som inte går så jätteofta härifrån bara så ni vet :)

[edit]

för er som inte kan vänta så låter jag min playlist gå med ett par hundra sköna låtar redan nu :)
SWE_TRANCE
Buuuuu! :p
Nu försvann ljudet:conf:
FEXA! :)
Vizay
typ soundcheck....and we aare........live!
Aendy
Ruskigt bra låtval (kan inte uttala mig om mixningen för jag är inte insatt i sådant alls)

Vizay
signum - first strike
Electric boutique feat. taz - heal (instrumental)
Haak - Frenzy
The scarab - vagabond
ocean lab - sky falls down (armin van buuren remix)
conjure one - tears from the moon (tiesto ISOS remix)
Sonorous - protonic (ronski speed remix)
Signum - second wave

blir sista låten för mig, tiden börjar bli knapp :)

ses på gk :D
montana
vizay, jag hoppas på ingen ost
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement