|
Jappio!!! GEFELICITEERD MAN!
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Kerel, nog hele fijne jaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D ;) :D |
|
|
| Jappio |
| eindelijk legaal de "echte clubs" in ;) |
|
|
| Teknikol |
| gheghe gefeliciteerd! |
|
|
| magrec |
Ey japserrrr gefeliciteerd man
Grtz harmen |
|
|
| Optimus |
| hey mededwerg Hobie, gefeliciteerd he:D |
|
|
| snitz |
| yo man! congrats namens de snitz:D |
|
|
| DJ_Massive |
| jo feliciteerd jappiejo |
|
|
| TranceFool |
ik heb het idee dat new wave de laatste week een beetje tegendraads aan het worden is :p
nogmaals gefeliciteerd he :D |
|
|
| Flippe |
| Proficiat :crazy: :toocool: |
|
|
| Creamfields23 |
| Happy Birthday |
|
|
|
|