|
Jappio!!! GEFELICITEERD MAN! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| gefeliciteerd dan maar:D |
|
|
| SnuggLe |
Da mag niet, da mag niet da mag niet!
He Moderators, doe er eens wat aan, je mag geen thread openen man, das stout!
NewWave , je bent een ontzettende kneus :)
Maareh... Japser gefeliciteerd, maar dat had ik al 2x gedaan:) |
|
|
| kolkiewolkie |
| congratz vanuit vroomshoop |
|
|
| Ding Chavez |
| feli!! en idd nog vele fijne jaartejs toegewenst :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
NewWave , je bent een ontzettende kneus :)
|
;):p |
|
|
| arj1o1 |
| gefliciteerd met je strikbrevet:D |
|
|
| Dj Lex |
| Nogmaals gefeliciteerd :D |
|
|
| eXos |
Gefeli!
Zijn er nieuwe Mods dan?!?! :conf:
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eXos
Gefeli!
Zijn er nieuwe Mods dan?!?! :conf:
:D |
NOG niet, maar duurt nie lang meer! :D |
|
|
| MennoB |
| Jappiooooo, ook namens mij gefliciteerd met je strikbrevet :D |
|
|
| Duke2003 |
| gefeliciteerd hopelijk was t een goeie dag en blijft t goed |
|
|
| Miss Proximus |
Volgens mij zou het pubergehalte een stuk lager worden als New Wave gebanned werd. Hij komt uit hetzelfde verdomhoekje als Siesta! :o
As if I care anyway :)
Gefeliciteerd Jasper. Heb je 1 of 2 x gezien, en ik mag je eigenlijk niet :D |
|
|
|
|