|
OT: Norden
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag funderar på hur många aktiva TAs från Norden vi har som springer förbi SWETA (Svenska TA) som inte är Svenskar...
Jag tycker det är kul att se lite Norska & Finska TAs som springer runt här :)
Vilka är ni ? En del känner man till men det kanske finns dom som inte ger sig till känna som bara springer förbi...

Som ni ser finns det inget val för Svenskar så låt bli att rösta om du e en Svenne ;) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| jag är från Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte rösta.. *snyft* :( |
|
|
| reveal |
| Om Åland är med så ska väl i rättvisans namn även Grönland och Färöarna vara med? ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
jag är från Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte rösta.. *snyft* :( |
Syftet är lite att ta reda på hur många TAs från Norden som inte kommer från Sverige som finns på TA... :gsmile:
Typ Sand Leaper, Verminator + fler :)
Jag gillar folk från Norden lite mer än alla andra :)
| quote: | Originally posted by reveal
Om Åland är med så ska väl i rättvisans namn även Grönland och Färöarna vara med? ;) | Jo men Ålänningar vet jag att de finns :)
Okej att Åland tillhör Finland men dom e ganska självständiga.
Grönland och Färöarna tillhör Danmark...
Ja ja... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Grönland och Färöarna tillhör Danmark... |
De är lika "självständiga" som Åland faktiskt, men jag skulle mest jävlas med dig :disbelief ;) |
|
|
| Hybrid |
Island :cool: |
|
|
| reveal |
| (För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå :p) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå :p) |
ganska riktigt.... själv får jag inte rösta... kommer inte alls ifrån Norden tyvärr hehe ;) |
|
|
| St_Andrew |
snyft får inte rösta....
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gillar Scandinaver lite mer än alla andra :) |
RASIST! :wtf: :p |
|
|
| NooN |
| Skönt att man slipper rösta :D |
|
|
|
|