return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
OT: Norden
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Jag funderar på hur många aktiva TAs från Norden vi har som springer förbi SWETA (Svenska TA) som inte är Svenskar...

Jag tycker det är kul att se lite Norska & Finska TAs som springer runt här :)
Vilka är ni ? En del känner man till men det kanske finns dom som inte ger sig till känna som bara springer förbi...





Som ni ser finns det inget val för Svenskar så låt bli att rösta om du e en Svenne ;)
TrancE_GyLLe
jag är från Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte rösta.. *snyft* :(
reveal
Om Åland är med så ska väl i rättvisans namn även Grönland och Färöarna vara med? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag är från Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte rösta.. *snyft* :(

Syftet är lite att ta reda på hur många TAs från Norden som inte kommer från Sverige som finns på TA... :gsmile:

Typ Sand Leaper, Verminator + fler :)


Jag gillar folk från Norden lite mer än alla andra :)

quote:
Originally posted by reveal
Om Åland är med så ska väl i rättvisans namn även Grönland och Färöarna vara med? ;)
Jo men Ålänningar vet jag att de finns :)
Okej att Åland tillhör Finland men dom e ganska självständiga.
Grönland och Färöarna tillhör Danmark...

Ja ja...
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grönland och Färöarna tillhör Danmark...


De är lika "självständiga" som Åland faktiskt, men jag skulle mest jävlas med dig :disbelief ;)
Hybrid
Island :cool:
reveal
(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå :p)
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå :p)


ganska riktigt.... själv får jag inte rösta... kommer inte alls ifrån Norden tyvärr hehe ;)
St_Andrew
snyft får inte rösta....

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gillar Scandinaver lite mer än alla andra :)


RASIST! :wtf: :p
NooN
Skönt att man slipper rösta :D

SteveTranz4ever
Ha ha ha... knasbollar :)
Vi har ju den här tråden jueeeehttp://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874 ;)

Scul... jag räknar dig som halvSvensk halv Holländare ;)
netroM
norsk jeg :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement