|
help :\
|
View this Thread in Original format
| Rising |
אני לא מצליח להכנס לאיסקיו המזדיין שלי לא מ-
icq lite
icq pro
icq 2 go..
מה אני עושה??? :( |
|
|
| skelz |
הממ..
בדקת CAPLOCK
ואנגלית/עברית
שהקשת את הסיסמא?
נסה שוב.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| איזו הודעת שגיאה זה מביא לך? |
|
|
| Rising |
זה פתאום ניתק אותי מהאיסיקיו... ואז היה ת'פרח הצהוב... וזה אמר
trying to reconnect...
אבל זה לא הצליח להתחבר... |
|
|
| Rising |
והפעלתי מחדש גם והתנתקתי והתחברתי
בן זונה תאמינו לי!! |
|
|
| ADiSH |
קרה לי פעם
ופתחתי יוזר חדש באותו איסיקיו וזה עבד:wtf: |
|
|
| KrazyDJs |
מה הוא אומר לך ב
ICQ2G0
?
כאילו אם הוא לא מתחבר שם זה רק ששינו לך סיסמה אני חושב :\ |
|
|
| Rising |
| אליאור נראה לי אתה צודק....:( |
|
|
| KrazyDJs |
אמ...אורן..
נסה אולי
Trillian
לא יודע עד כמה זה יעזור..
אבל לפחות זה ישלול לך תאפשרות שזה בעיה אצל
ICQ
ד"א
תנסה גם להתחבר מחבר כלשהו..
אם שניהם לא מצליחים..
רוב הסיכויים ששינו לך סיסמה :\
ואז
ICQ
חדש..
אבל לפחות ה
contact list
שלך נשמר...תתנחם בזה :rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
למה שישנו את הסיסמא סתם ככה?
אני עם אותו איי סי קיו ואותו מספר מכיתה ד ככה ואף פעם לא קרה לי דבר כזה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למה שישנו את הסיסמא סתם ככה?
אני עם אותו איי סי קיו ואותו מספר מכיתה ד ככה ואף פעם לא קרה לי דבר כזה |
יש אנשים מניאקים שאין להם חיים
והם ליימרים..
והם פורצים ל
ICQ
של אנשים שהם לא מכירים
כדי לצחוק עליהם
ומשנים להם סיסמה..
זה למה.. |
|
|
| DjChook |
איזה תמים אתה אורן זה משהו
מישהו יכל לפרוץ לו ולשנות לו את הסיסמא
זה קורה המון פעמים
:)
ואיך אתה מכיתה ד אם אייסיקיו 7 ספרות
מה זה אומר עלי... |
|
|
|
|