return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
help :\
View this Thread in Original format
Rising
אני לא מצליח להכנס לאיסקיו המזדיין שלי לא מ-
icq lite
icq pro
icq 2 go..

מה אני עושה??? :(
skelz
הממ..
בדקת CAPLOCK
ואנגלית/עברית
שהקשת את הסיסמא?
נסה שוב..
HyPeRSoNiC
איזו הודעת שגיאה זה מביא לך?
Rising
זה פתאום ניתק אותי מהאיסיקיו... ואז היה ת'פרח הצהוב... וזה אמר
trying to reconnect...

אבל זה לא הצליח להתחבר...
Rising
והפעלתי מחדש גם והתנתקתי והתחברתי

בן זונה תאמינו לי!!
ADiSH
קרה לי פעם
ופתחתי יוזר חדש באותו איסיקיו וזה עבד:wtf:
KrazyDJs
מה הוא אומר לך ב
ICQ2G0
?

כאילו אם הוא לא מתחבר שם זה רק ששינו לך סיסמה אני חושב :\
Rising
אליאור נראה לי אתה צודק....:(
KrazyDJs
אמ...אורן..
נסה אולי
Trillian
לא יודע עד כמה זה יעזור..
אבל לפחות זה ישלול לך תאפשרות שזה בעיה אצל
ICQ

ד"א
תנסה גם להתחבר מחבר כלשהו..

אם שניהם לא מצליחים..
רוב הסיכויים ששינו לך סיסמה :\
ואז
ICQ
חדש..

אבל לפחות ה
contact list
שלך נשמר...תתנחם בזה :rolleyes:
HyPeRSoNiC
למה שישנו את הסיסמא סתם ככה?
אני עם אותו איי סי קיו ואותו מספר מכיתה ד ככה ואף פעם לא קרה לי דבר כזה

KrazyDJs
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
למה שישנו את הסיסמא סתם ככה?
אני עם אותו איי סי קיו ואותו מספר מכיתה ד ככה ואף פעם לא קרה לי דבר כזה


יש אנשים מניאקים שאין להם חיים
והם ליימרים..
והם פורצים ל
ICQ
של אנשים שהם לא מכירים
כדי לצחוק עליהם
ומשנים להם סיסמה..

זה למה..
DjChook
איזה תמים אתה אורן זה משהו

מישהו יכל לפרוץ לו ולשנות לו את הסיסמא
זה קורה המון פעמים

:)

ואיך אתה מכיתה ד אם אייסיקיו 7 ספרות
מה זה אומר עלי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement