return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הצצה לסגנון החדש שלי...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
ובכן חברים אני חורג מהנהלים
אבל הנה לכם הצצה לסגנון החדש שלי...

The Funk Bandits - Crazy Love (Gil Shwartz Mix)

תלחצו
תמתינו כמה שניות זה יוריד
skelz
לא הסגנון שלי.. אבל יפה מאוד
הסאונד מאוד נקי ויפה :)
Gil Shwarts
יש בפורום הזה אולי 2 אנשים שמתחברים לסגנון הזה...

תודה בכל אופן
KrazyDJs
אהבתי מאוד גיל
נשמע מקצועי לאללה :)

ווקאלים מעולים
:D

טראק מלך
ADiSH
באמת נחמד
אבל באמת לא הסיגנון שלי:rolleyes: :p
NyKoN
ממש אהבתי
אם יהיו לך עוד טראקים בסגנון שלח לי בלי למצמץ
:D
Flotser
אחי אחלה של דבר :)
אני דווקא מת על הסגנון הזה
באמת נשמע מקצועי וגם הוואלקים מתאימים פצצה,
גם כל האפקטים האלה שמה מאוד לטעמי גם המשחק עם הפאן של הוואקל עושה אחלה אווירה

וסתם כמה דברים קטנים שאני חושב,
הבאס אחלה ככה, אבל לדעתי בסנגון הזה מתאים באס טיפה יותר מעניין כזה יותר דיפ ויותר בולט קצת לא יודע בדיוק איך להסביר אבל גם ככה זה אחלה
דבר שני, לדעתי בהתחלה כשבאים הסינטים הקצרים האלה חבל שאתה שם אותם קטועים וקצרים כאלה, אני מבין שזה ההתחלה וזה,
אבל אם היית עושה אותם עם דיליי כזה מגניב כמו בשירי רגאיי\דאב
חדשים זה היה סוף אחי,
(תחפש את האלבום של
laroz-
all stars
אם אני לא טועה,
יש שמה שיר שקוראים לו
move your soul
עם סאונד כזה שמזכיר את שלך
או שאני לא זוכר טוב או שזה באמת יתאים פה
:wtf:
)

בקיצור לא התכוונתי לזבל את השכל,
מאוד מאוד אהבתי , תביא עוד כאלה
:crazy:
Gil Shwarts
אני לא רוצה להפוך את הקטע ליותר דיפי
מבחינתי הקטע טוב כמו שהוא ואני לא מתכוון להכניס בו שינויים
מה שבעצם עשיתי כאן הוא לתת לכם הצצה לסגנון שלי, לא לבקש עצות :D:D:D

נחמד מצידך להציע אבל בקטע הזה, אני עובד לבד :)


בקשר ללתת עוד קטעים כאלה, כמו שאמרתי, חרגתי מן הנוהל וזה קרה רק פעם אחת
לא תהיה פעם אחרת, לפחות אני מקווה שלא תהיה


בע"ה הקטעים הבאים שלי שתשמעו, יהיו על תקליטים..
ד"א זה רמיקס, לכן הרשיתי לעצמי לפרסם אותו...


שוב תודה על התגובות החמות.
Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
נחמד מצידך להציע אבל בקטע הזה, אני עובד לבד :)



חחחחח סתם אחי בכיף
:crazy: :p
Biondo
חברה

ראופר הבא!

קבלו אותו!

:eyes:

nFaivel
יאוו גיל רק עכשיו ראיתי את הטרד.
באמא שלי אתה תותח!
למה אתה לא משחרר את האילה?!
אין זה המוזיקה הכי יפהה!!!:whip:
FatherDigi
אחי אתה חזק!

קבל בוסה מתנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement