|
Pepparkakor
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Dags för en ny tråd i sann reveal-anda :p Sökte, men hittade ingen tråd om pepparkakor, varför jag helt enkelt var tvungen att starta en, nu när min pepparkakssäsong har inletts starkt :D |
|
|
| mjz |
| givetvis! man blir ju snällare av dom ju, och så kommer inte tomten och kittlar en under fötterna på julafton... :) |
|
|
| RebeL9 |
| jag har sagt det förr och säger det igen. För oss utlänningar så upplevs pepparkakor och julmust som det bästa sverige har att erbjuda i mat och dryckesväg :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jag har sagt det förr och säger det igen. För oss utlänningar så upplevs pepparkakor och julmust som det bästa sverige har att erbjuda i mat och dryckesväg :D |
julmust e ju inte direkt sådär jätte gott.. däremot pepparkakor :) |
|
|
| ScuL |
| det saknar alternativet : har aldrig provat ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
det saknar alternativet : har aldrig provat ;) |
har du aldrig ätit peppar kakor.... schtaaaackars scul ponken.. hehe :p |
|
|
| Gate 42 |
| De pepparkakor som bakas av mamman är ju de som äts. De som man köper i butiken kan flyga och fara enligt mig :D |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by ScuL
det saknar alternativet : har aldrig provat ;) |
Då tar jag med lite pepparkakor till dig när jag kommer på besök om en månad :)
Och självklart gillar jag pepparkakor :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
ååååååååååååååårkaaaaaaaaa..
Fan trött som en griiis!
Kan vi inte alla bara sova nu! ;) |
|
|
| quilly |
| Pepparkakor är gott, faller lusten på så bakar jag själv.. då är det godast. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha ha... jag utser dig reveal till årets "Mr.OT" kram på dä...
Så här ska min pepparkaka se ut...
http://www.familjen.se/julbak/?3673389533
Gjorde en sån här förra året också... en polares polare som gjort denna site.
|
|
|
|
|