return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מי יהיה המוד הבא??
View this Thread in Original format
warpedd_
אל תעשו ספאם

מי שרוצה שיציע את עצמו ואחרי זה נעשה פול
hazzard
אני חושב שאריאל צריך להיות
בחודש ומשהו שהייתי פה ראיתי אותו הכי פעיל עם התגובות הכי טובות

ואנשים נראה לי קצת יתביישו להציג את עצמם אז אני אומר שכל אחד יגיד את מי שהוא חושב שבאמת צריך להיבחר ככה זה יהיה הכי אמיתי שיש
NyKoN
לדעתי גם אריאל...
הוא אמר גם שהוא רוצה ורועי גם אמר שהוא רוצה שאריאל יהיה
ADiSH
אריאל..:nervous:
warpedd_
קודם כל אחי אף אחד לא יתייבש
יש פה מלא אנשים אני לא יודע אם אתה בכלל מכיר פה את כולם

אם אריאל רוצה אז שיציע את עצמו ואנשים יבחרו
******

בנוסף תקחו בחשבון אם יש לכם זמן
אם משהו פה שקוע במבחנים\ בצבא כל הזמן אז זה לא לעניין
TinkerbeL
תחשבו גם על זה
לא כדאי לבחור מישהו שמתגייס בקרוב במיוחד לא ליחידה קרבית כי שוב הסיפור יחזור על עצמו........
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תחשבו גם על זה
לא כדאי לבחור מישהו שמתגייס בקרוב במיוחד לא ליחידה קרבית כי שוב הסיפור יחזור על עצמו........


צודקת

מה עם יובל?? :D
DjChook
תשמעו בעיקרון דיברנו על זה בגעש לפני כמה ימים

בגדול מורן חוזר, כי הוא בעיקרון יהיה הרבה בבית ופשוט סוואמפר צריך לתקן לו את זה

חוץ ממנו אין לי שום בעיה להציע את עצמי אבל אני עוד לא יודע מה יהיה איתי בצבא
יכול להיות שיתקעו אותי בבבסיס רחוק :)

אאההה.. אריאל בכלל רוצה להיות מוד ?
KrazyDJs
לדעתי זה לא הכי עקרוני מי יהיה..
הכי חשוב זה רק לנעול תהודעות המפגרות שנפתחות כאן פעם ב...

:rolleyes:
זאתי לפחות דעתי
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
צודקת

מה עם יובל?? :D


צודק!!
מה איתי?
:D

coby
צריך לבחור מישהו צעיר אך בוגר :o
NyKoN
quote:
Originally posted by coby
צריך לבחור מישהו צעיר אך בוגר :o


יודע מה?
אתה צודק...

לכן.. אני מוכן לקבל על עצמי את העבודה
:D
שמישהו ידבר עם סוואמפר ויסדר אותי כבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement