| DjChook |
תשמעו בעיקרון דיברנו על זה בגעש לפני כמה ימים
בגדול מורן חוזר, כי הוא בעיקרון יהיה הרבה בבית ופשוט סוואמפר צריך לתקן לו את זה
חוץ ממנו אין לי שום בעיה להציע את עצמי אבל אני עוד לא יודע מה יהיה איתי בצבא
יכול להיות שיתקעו אותי בבבסיס רחוק :)
אאההה.. אריאל בכלל רוצה להיות מוד ? |
|
|