return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Totale Wouter: gefeliciteerd!
View this Thread in Original format
Shabbaman
Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond ;)
Dj Lex
Gefeliciteerd! Vrijdag maar goed vieren dan!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Shabbaman
Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond ;)


Mjah, het is inderdaad in de mode.
Erg jammer dat mensen (he Tim?) denken dat als ik per ongeluk de fout maak het 1 keer te doen, ze in hun recht staan het heel de tijd te doen.

Maar what the heck, er is er een jarig en dat is belangrijker. die regels....verjaardagsthreads zijn gewoon leuk :)

Enneh, wouter, NOGMAALS gefeliciteerd! Zie je vrijdag!
total woot
dank dank :D (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie ;))
Blik
gefeliciteerd jongen!!
kolkiewolkie
congrats man!

doe het vooral niet te rustig aan vanaaf ;)
magrec
Van harte gefliciteerd.

enne idd als je morgen wakker wordt met koppijn en je kan je niks meer herinneren dan weet je dat je het goed gevierd hebt ;)
Jappio
Gefeliciteerd wouter :D

Maak er een mooie dag van!

:)
raoel
Leuke topics voor je postcounter :rolleyes:
Maar ja, het zij zo

Ow ja, congrats
dj_spare
gefeliciflapstaart!

SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
dank dank :D (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie ;))


Trakteren, trakteren, trakteren, trakteren! :D
Hele avond bier en wiet op kosten van Wouter! ;)
total woot
Wouter? wie is dat? :rolleyes: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement