|
Totale Wouter: gefeliciteerd!
|
View this Thread in Original format
| Shabbaman |
| Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond ;) |
|
|
| Dj Lex |
| Gefeliciteerd! Vrijdag maar goed vieren dan! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Shabbaman
Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond ;) |
Mjah, het is inderdaad in de mode.
Erg jammer dat mensen (he Tim?) denken dat als ik per ongeluk de fout maak het 1 keer te doen, ze in hun recht staan het heel de tijd te doen.
Maar what the heck, er is er een jarig en dat is belangrijker. die regels....verjaardagsthreads zijn gewoon leuk :)
Enneh, wouter, NOGMAALS gefeliciteerd! Zie je vrijdag! |
|
|
| total woot |
| dank dank :D (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie ;)) |
|
|
| Blik |
| gefeliciteerd jongen!! |
|
|
| kolkiewolkie |
congrats man!
doe het vooral niet te rustig aan vanaaf ;) |
|
|
| magrec |
Van harte gefliciteerd.
enne idd als je morgen wakker wordt met koppijn en je kan je niks meer herinneren dan weet je dat je het goed gevierd hebt ;) |
|
|
| Jappio |
Gefeliciteerd wouter :D
Maak er een mooie dag van!
:) |
|
|
| raoel |
Leuke topics voor je postcounter :rolleyes:
Maar ja, het zij zo
Ow ja, congrats |
|
|
| dj_spare |
| gefeliciflapstaart! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
dank dank :D (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie ;)) |
Trakteren, trakteren, trakteren, trakteren! :D
Hele avond bier en wiet op kosten van Wouter! ;) |
|
|
| total woot |
| Wouter? wie is dat? :rolleyes: :nervous: |
|
|
|
|