return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
liten tävling...
View this Thread in Original format
Vizay
så här ligger det till...som ni alla vet så har ju vi i MTR kört ett online-event i månaden från eftermiddgag ända in på natten med livesets som vi har kallat för hardbass...

nu sker dock lite förändringar som innebär att vi kommer dela upp det hela i två olika events med inriktning på hardstyle/techno & hardtrance/uplifting/progressive...

det jag behöver hjälp med nu är ett namn till uplifting/hardtrance/progg-eventet, kom med bra namnförslag :)


e ju ingen dunderseriös tävling men den som kommer på bästa namnet får cred för det iaf ;) (å kanske nått mer om jag kommer på något roligt) ;)


så kom igen nu, spotta fram bra namn som inte redan e upptagna :)
JayBee
hmmm lite halv taskig på event namn men kanske "journey" eller "quest" (kanske "the" framför oxo) :) nått sånt brukar de ju heta.

föresten la just märke till att du har tittat för mycket på shrek :)
Vizay
quote:
Originally posted by JayBee

föresten la just märke till att du har tittat för mycket på shrek :)


hehehe äntligen nån som kom på det :D

fast jag har faktiskt sett en reklam med den sången i england några år itdigare också ;)
SteveTranz4ever
.


RAISE THE PACE !


LIFTOFF...


HARDBEAT SESSION


.
RebeL9
några förslag från mig:

BASS IN YOUR ASS!

RETURN OF THE BASSKILLERS!

PUMPING BASS ATTACK!
dj_hysterix
State Of Dream
reveal
Entrance, som ju både betyder "förtrolla" och "ingång" beroende på hur man uttalar det
[nils]
bass in your ass! :crazy: :crazy:
rebel9, you crazy! :P
ok:

DIN MAMMA I FREDAGS :D :D :D :D

eller

INFECTED SESSIONS :haha:
ABOVE THE TABLE :cool:
SERIOUSLY BADASS BASS :p
THE PHAT SHOW :rolleyes:
THE SWEDISH BRAND :conf:
GOD CHANNEL :disbelief
NOTIFICATION :thepirate
GUIDELINES :wtf:
HARD PROG WITH A TOUCH OF UPLIFTING :stongue:
{X}PLOSION :toothless
DEDICATED TO NILS :crazy:
THE ELEMENTS (OF DUNKA DUNKA) :nervous:
XLR-2300 :conf:
DISABLED :conf:
SURROUNDING SOUNDS :p :wtf:
TRAXX :clown:
PLAY 0:01 :conf:
ON THE AIR :stongue:
COMMANDER BASS :happy2:
OMGHI2U!!1 :p
NETPLUS LIVE :cool:
SWIFT SOUNDS :disbelief
CRAZY RADIO :toothless
ENTER :D
CLEAR SELECTIONS :eyespop:
PLAY MODE :conf:
RETURN 0 :conf:
TRANCE UNIT UHP (UPLIFTING/HARD/PROGG) :nervous:
THE DUDE WITH THE DRESS SHOW :thepirate

neh, nu får de vara nog. hoppas att någonting av ovan gav iaf lite inspiration? :P
det gäller o ordbajsa ibland
Vizay
quote:
Originally posted by RebeL9
några förslag från mig:

BASS IN YOUR ASS!

RETURN OF THE BASSKILLERS!

PUMPING BASS ATTACK!


alltid lika snäll ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by [nils]
bass in your ass! :crazy: :crazy:
rebel9, you crazy! :P
ok:

DIN MAMMA I FREDAGS :D :D :D :D

eller

INFECTED SESSIONS :haha:
ABOVE THE TABLE :cool:
SERIOUSLY BADASS BASS :p
THE PHAT SHOW :rolleyes:
THE SWEDISH BRAND :conf:
GOD CHANNEL :disbelief
NOTIFICATION :thepirate
GUIDELINES :wtf:
HARD PROG WITH A TOUCH OF UPLIFTING :stongue:
{X}PLOSION :toothless
DEDICATED TO NILS :crazy:
THE ELEMENTS (OF DUNKA DUNKA) :nervous:
XLR-2300 :conf:
DISABLED :conf:
SURROUNDING SOUNDS :p :wtf:
TRAXX :clown:
PLAY 0:01 :conf:
ON THE AIR :stongue:
COMMANDER BASS :happy2:
OMGHI2U!!1 :p
NETPLUS LIVE :cool:
SWIFT SOUNDS :disbelief
CRAZY RADIO :toothless
ENTER :D
CLEAR SELECTIONS :eyespop:
PLAY MODE :conf:
RETURN 0 :conf:
TRANCE UNIT UHP (UPLIFTING/HARD/PROGG) :nervous:
THE DUDE WITH THE DRESS SHOW :thepirate

neh, nu får de vara nog. hoppas att någonting av ovan gav iaf lite inspiration? :P
det gäller o ordbajsa ibland


hehe några stycken där jo.

quote:
Originally posted by reveal
Entrance, som ju både betyder "förtrolla" och "ingång" beroende på hur man uttalar det


smart, plus att det e en trance oxå =)

NooN
Euphoric Selection
Flashpoint
Nu-Gen Event
Übertrance (Touch av tyska :rolleyes: )
Moment of Hypnos
Syncronized Tunes
Tranceium
Tides of Time
TranceAura
AfterNooN Tea :D
4-Size

Lite småorginella namn. Tycker att "Journey" & "Quest" är liteutjatade...
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
LIFTOFF...


haha din TOKE!.. Johan gielens radio program heter ju så. kommer du inte ihåg att vi pratade om det? jag slår vad om att du la det på hjärnan men glömde det och nu fick du namnet från just den konversionen utan att veta om det :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement