return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
liten tävling... (pg. 2)
View this Thread in Original format
JayBee
A STATE OF VIZAY

(ASOV)
Pjox
Hehe skojiga namnförslag.
Vizay, som sackt så tycker jag att du ska ge vinnaren ett par kramar :D
swe_Trancer
Hard above all:D

suger på att komma på sånt här
montana
divine music

(typ, låter lite illa men det är det bästa jag komemr på)
Vizay
okej en sak bara....meningen e ju att namnet ska va till ett online-event som bara kommer köra uplifting/hardtrance å progg så skippa hardnamnen ;)

ska fundera på a state of vizay :p ;)

finns en del sköna förslag här men fortsätt posta....har inte hittat det där namnet som känns 100% rätt än :)

den som vinner får massor med kramar ;)
RebeL9
ok fler förslag:

HARD BASS INSTRUCORS!

FOREVER BASS MONKEYS

MASSIVE BASS CRASHERS!

BASS MASTERS INC.
swe_Trancer
uplifting yo ass session!:crazy:
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
okej en sak bara....meningen e ju att namnet ska va till ett online-event som bara kommer köra uplifting/hardtrance å progg så skippa hardnamnen ;)

jaha jag som ansträngt mig som ett djur för att hitta på bra namn :confused:
Vizay
quote:
Originally posted by RebeL9
jaha jag som ansträngt mig som ett djur för att hitta på bra namn :confused:

aaa asså jag e lessen om du dragit iväg mycke tid på det där....va ju inte meningen å fördriva din tid i onödan, ska kompensera dig för det...nån...gång...kanske...eller så struntar jag i det :p

fast jag måste säga att forever bass monkeys va lite ballt :D ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
haha din TOKE!.. Johan gielens radio program heter ju så. kommer du inte ihåg att vi pratade om det? jag slår vad om att du la det på hjärnan men glömde det och nu fick du namnet från just den konversionen utan att veta om det :rolleyes:

Hade jag faktiskt inte en aning om... :toocool:

DJ_Laszlo
hmmmm...varför inte ta fördel av själva orden hard, uplifting och progressive i sig? Du kan kallade för HUP Trance Session. (Första bokstaven från varje gengre).

Det går också att slänga ihop några kombinationer mha av de två första bokstäverna i varje genre...Tex Haprup, Uphapr Prupha, Prhaup osv...det blir ju en viss turkisk klang över det hela - men klockan sju på morgonkvisten är detta det vettigaste jag kan komma på :D
Ferren
Outer style
Trance reminder
Trance state
Trance groove
Direct sound

Allt jag kan bidra med :crazy:

Fick lite hjälp iaf till Hardstyle/techno programmet :)

Ja, vad ska man säga? blir mycket dunka dunka och allt kommer bara gå snabbare :toocool: :crazy: :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement