|
suomi foorumi on auki!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| skip |
| tai jotain! juhlistakaamme sitä! mä menen nyt nukkumaan kovan yövuoron jälkeen. herättyäni haluan nähdä täällä ihan vitusti toimintaa ja postausta! HOP HOP!:D |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by skip
haluan nähdä täällä ihan vitusti toimintaa ja postausta! HOP HOP!:D |
Joo, tosi paljon on toimintaa :p |
|
|
| trancegirl79 |
| Halleluja! :p |
|
|
| Epic Star |
| Katos prkl :D ! |
|
|
| Annele |
Kiva kiva! Kokeilen tätä vähän ja odottelen interesting topics suomeksi!
/ A fellow fin meren toisella puolella :) |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by Annele
Kiva kiva! Kokeilen tätä vähän ja odottelen interesting topics suomeksi!
/ A fellow fin meren toisella puolella :) |
sama täällä!
/ Pasi ruotsista :) |
|
|
| Puuhis |
| Mahtavaaa!! :crazy: :crazy: Muutan tänne! :haha: |
|
|
| daytripper |
Oho =D
hieno juttu |
|
|
| delphion |
| tosi vilkkaalta näyttää.. ;) |
|
|
| Mr.Mystery |
No voihan perkele, en edes huomannut tätä ennen kuin Arctic kertoi...
Jipii! |
|
|
|
|