|
In trance we trust
|
View this Thread in Original format
| Geronimo |
Kan iemand me helpen aan dit album in trance we trust 6 te komen, ik heb het op een of andere site zien staan maar ik weet nie meer waar, ik had toen geen tijd om het te downen en kan het nu nergens meer vinden.
Het was een dutch.spydar site volgens mij maar ik weet het nie meer, dus
Wie helpt mij ?
Alvast bedankt |
|
|
| Boss |
| Sjeck audiogalaxy maar 's..... daar heb ik 'm ook gevonden.. 'k was op vakantie toen 'ie op rmf stond, vandaar... |
|
|
| magrec |
| ik vind het een bar slechte cd. |
|
|
| Blik |
| ik vind hem ook maar matig |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Die cd is idd het downen niet waard ja!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Die cd is idd het downen niet waard ja!! | '
ik heb um net gedownload :-( |
|
|
| New Wave |
Tunnel Trance Force 17 is wel een leuke om te downen, maar misschien heb je die al, vooral CD 2 is lekker doorbeuken............voor de tranceliefhebbers dan he :)
LATA!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tunnel Trance Force 17 is wel een leuke om te downen, maar misschien heb je die al, vooral CD 2 is lekker doorbeuken............voor de tranceliefhebbers dan he :)
LATA!!! |
Yep ik was m net aan het downen toen ik je post las... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Yep ik was m net aan het downen toen ik je post las... |
is TTF 17 gaaf? ik heb hem gedownload, is hij het fikken waarD?? |
|
|
| Remy D |
| Ik heb ITWT 6 gekocht en vind hem dus zeker wel strak. :D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Mwa niet slecht, maar zeker niet het niveau van zijn voorgangers |
|
|
|
|