| Flotser |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אממ אחי זה הרדיו הזה שהוא בתוך אוניברסיטה או משו?:conf: |
אחי אתה מדבר על
קול הקמפוס בתל אביב
ששמה משדרים סטודנטים מהמכללה למינהל
שזאת דרך אגב התחנה הכי אהובה עלי ברדיו
www.106fm.co.il
לא קולטים את זה בנתניה,
שמה זה 106 אחר :p
********EDIT*****
אז מסתבר שטעיתי ? :)
או שגם שמה זה במקרה במכללה?....
מוזר זה
:0
********EDIT*******
ואריק אחי שיחקת אותה!!
נשמע בן זונה!!
חבל אני לא אוכל לשמוע,
אבל אני אמליץ לחבר שלי מנתניה:p |
|
|