return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
106 FM רדיו נתניה!!!!
View this Thread in Original format
arik
מה קורה חברלך?

אני מתחיל לשדר פעם בחודש למשך שעה
בתחנה 106 FM

כעיקרון היא לא מגיעה רחוק מידי נתניה והסביבה


היא מתקיימת בימי חמישי
בשעות 6-8
בערב כמובן


אני עוזר להם עם הטראקים
מי ששמע ולא הבין איך זה שהוא שומע טראקים על רמה !
אז הנה ההסבר אני עוזר שם

וכדי שיובל לא יכעס עליי
אז אני מודה מאד גם ל
SND
שבלעדיהם חלק מהטראקים שהתנגנו לא היו מתנגנים


היום יום חמישי לא שידרתי בעצמי רק נתתי טראקים שבוע הבא אני מקווה מאד
למקסס שעה ככל שידוע לי

אני יתן סט
טוב או לא טוב זה כבר דעה שלכם
אבל אני מבטיח שהוא יהיה רמה!

וחוץ מזה אלה שמסוגלים לקלוט את 106
אז נראה לי נחמד בישבילכם לשמוע את הטראקים שכולנו כל כך אוהבים בשידור חיי ברדיו


אז תאזינו ותהנו:)
nFaivel
אממ אחי זה הרדיו הזה שהוא בתוך אוניברסיטה או משו?:conf:
arik
quote:
Originally posted by nFaivel

אממ אחי זה הרדיו הזה שהוא בתוך אוניברסיטה או משו?:conf:

כן אחי
מכללה!
Flotser
quote:
Originally posted by nFaivel
אממ אחי זה הרדיו הזה שהוא בתוך אוניברסיטה או משו?:conf:


אחי אתה מדבר על
קול הקמפוס בתל אביב
ששמה משדרים סטודנטים מהמכללה למינהל
שזאת דרך אגב התחנה הכי אהובה עלי ברדיו
www.106fm.co.il

לא קולטים את זה בנתניה,
שמה זה 106 אחר :p

********EDIT*****
אז מסתבר שטעיתי ? :)
או שגם שמה זה במקרה במכללה?....
מוזר זה
:0
********EDIT*******


ואריק אחי שיחקת אותה!!
נשמע בן זונה!!
חבל אני לא אוכל לשמוע,
אבל אני אמליץ לחבר שלי מנתניה:p
Scorchio
כן זה רדיו סטודנטים אבל עדיין כבוד!

עלה והצלח
arik
תודה רבה
ממש נחמד שם אווירה טובה

קשה קצת להפתח יותר מידי כי בכל זאת זה רדיו שעדיין בחיתוליו
נכון שכל הג'ינגלים והרמהשל בשדרים היא לא אותה רמה של שדרים כמו
99 למשל

אבל החיית באנו לשמוע מוסיקה לא??

אז בואו נשמע כבר מוסיקה על רמה ברדיו
ואני ישמח לשדר פרומאים שאתם הכנתם אם תרצו
shahar_own
פששששששש
פפצצה אחי!!!!!!
וואי שיהיה לך בהצלחה..
אמרתי לך שאתה לא פראייר :)
תותח. :eyes:
itamarsan
בהצלחה גיייבר!!!!!!!!!!!
arik
תודה ותיזכרו שלא הייתי מצליח בלעדיכם

חחחח
סתם באמת בלי הפורום הזה מי יודע מה היה היום!!!
Origin
בהצלחה אח שלו:D :D

ADiSH
בהצלחה:p
Biondo
חחחח

בהצלחה

אבל תזהר שלא יתפסו אותך מהזיין

אתה לא יכול לנגן מוזיקה ממקורות לא חוקיים ברדיו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement