|
Man With No Name och lite andra den 6e dec:)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
| OMFG!!!:eyes: :eyes: MWNN, Wizzy Noise og Gen6 :eyes: Hvis ikke det hadde vært for at jeg skulle til Berlin to uker etterpå så hadde jeg definitivt tatt turen. Dæven... |
|
|
| Smekbar |
Ja det e väl klart du ska!!! =)
fan va kul det hade varit att dra dit... wizzy noise o MWNN o gen6... liksom apbra allihop... |
|
|
| sipowitz |
Jag såg att det var 18:års gräns, så det kan du ju alltid använda som motargument
=) |
|
|
| Funfrock |
| jag hämtade ut min biljett igår, kommer bli grymt :) |
|
|
| Funfrock |
Det är Above & Beyond på Escape i Helsingör samma dag. Hade nog hellre sett dem, men eftersom Escape suger så..
Var på Matt Darey på Escape och det var typ 30 pers där och total dött, så vågar inte ta risken att förstöra en kväll till på Escape. |
|
|
| Smekbar |
| above and beyond har aldrig fallit mig i smaken, men MWNN och Wizzy Noise gör defenitivt det.. :) måste dock köpa biljett nu snart, de lär ju ta slut hyffsat jävla snabbt =) |
|
|
| Funfrock |
Snart är det dags :)
Har aldrig var på amager, kan någon beskriva hur man hittar dit på enklaste sätt? |
|
|
| Funfrock |
Någon mer som var där?
Hade riktigt kul. Kom dit rätt sent (missade första båten och sen var nästa försenad pga ovädret), så missade Fatali och nåra till. Men det gjorde inte så mycket för MWNN, Wizzy Noise och Gen6 spelade på så att man helt glömde det. Var dessutom lagom med folk och en bra tempratur i lokalen :) |
|
|
| dj_hysterix |
va är det med dig?
JA, ska du säga direkt, och du ska skrika ut det! :D
Du har möjlighet o åka dit, andra har inte det..ta chansen ;) |
|
|
| Smekbar |
| 2late... :) tråkigt att man missade detta, men gillar inte att dra iväg ensam o fick inte med min nån annan.. :/ blä, hade varit apkul att se wizzy noise o MWNN... men men, lär ju komma fler tillfälle... |
|
|
| dj_hysterix |
va tiden går snabbt :D
hade inte ens märkt att det var den 11:e december idag :p |
|
|
|
|