return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Man With No Name och lite andra den 6e dec:)
View this Thread in Original format
reveal
http://www.amager-kulturpunkt.dk/pr...talje.asp?id=75

Smekbar vill få med mig, ska jag låta mig övertalas? :D
Sand Leaper
OMFG!!!:eyes: :eyes: MWNN, Wizzy Noise og Gen6 :eyes: Hvis ikke det hadde vært for at jeg skulle til Berlin to uker etterpå så hadde jeg definitivt tatt turen. Dæven...
Smekbar
quote:
Originally posted by reveal
http://www.amager-kulturpunkt.dk/pr...talje.asp?id=75

Smekbar vill få med mig, ska jag låta mig övertalas? :D


Ja det e väl klart du ska!!! =)
fan va kul det hade varit att dra dit... wizzy noise o MWNN o gen6... liksom apbra allihop...
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
http://www.amager-kulturpunkt.dk/pr...talje.asp?id=75

Smekbar vill få med mig, ska jag låta mig övertalas? :D


Jag såg att det var 18:års gräns, så det kan du ju alltid använda som motargument


=)
Funfrock
jag hämtade ut min biljett igår, kommer bli grymt :)
Funfrock
Det är Above & Beyond på Escape i Helsingör samma dag. Hade nog hellre sett dem, men eftersom Escape suger så..

Var på Matt Darey på Escape och det var typ 30 pers där och total dött, så vågar inte ta risken att förstöra en kväll till på Escape.
Smekbar
above and beyond har aldrig fallit mig i smaken, men MWNN och Wizzy Noise gör defenitivt det.. :) måste dock köpa biljett nu snart, de lär ju ta slut hyffsat jävla snabbt =)
Funfrock
Snart är det dags :)

Har aldrig var på amager, kan någon beskriva hur man hittar dit på enklaste sätt?
Funfrock
Någon mer som var där?

Hade riktigt kul. Kom dit rätt sent (missade första båten och sen var nästa försenad pga ovädret), så missade Fatali och nåra till. Men det gjorde inte så mycket för MWNN, Wizzy Noise och Gen6 spelade på så att man helt glömde det. Var dessutom lagom med folk och en bra tempratur i lokalen :)
dj_hysterix
va är det med dig?

JA, ska du säga direkt, och du ska skrika ut det! :D

Du har möjlighet o åka dit, andra har inte det..ta chansen ;)

Smekbar
2late... :) tråkigt att man missade detta, men gillar inte att dra iväg ensam o fick inte med min nån annan.. :/ blä, hade varit apkul att se wizzy noise o MWNN... men men, lär ju komma fler tillfälle...
dj_hysterix
va tiden går snabbt :D
hade inte ens märkt att det var den 11:e december idag :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement