|
~Waste the mother******s~
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Deadly force - the last resort
http://members.chello.nl/y.g.overwe...esort-ktmp3.mp3
Komt van de CD Boccaccio Beach
Al wat weekjes oud..
Ow ja mp3tje doet t alleen op minimaal volume 9
Kut chello ook.. k heb maar ruimte voor 1 mpee3tje
Nways.. ik gaat lkkr door de rege naar fitness nu...
Later upload ik wel 0daytje..
mzzl |
|
|
| Dj Lex |
Ja ok Chello is kut, maar ook wel weer snel. !80 kb/s d/l snelheid.
Zit hem nu te luisteren. Kort nummertje. Maar wel lekker stampen!!!!
Waste the mother******s hehe. Echt van die maffiastemmetjes. Goeie Henkie :D |
|
|
| Blik |
| niet echt mijn stijl Henkie, iets te hard |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Lekker hard, I like that!!!
BTW, die film heb ik net vorige week gezien, dies echt keigoed!!!
Met Samuel L. Jackson & Tommy Lee Jones

Kolonel Terry Childers (Samuel L. Jackson) is een ervaren beroepsmarinier die een glansrijke carrière achter de rug heeft. Als commandant van een speciale interventiemacht krijgt hij de opdracht de Amerikaanse ambassade in Yemen te verdedigen tegen opstandige moslims. Bij de ambassade aangekomen besluit Childers de ambassadeur (Ben Kingsley) en zijn gezin direct te evacueren, maar het gebouw ligt op dat moment al zwaar onder vuur.
Als onder de mariniers de eerste dodelijke slachtoffers vallen, besluit Childers terug te vuren en daarmee richt hij een bloedbad aan onder de gewapende demonstranten. Deze actie veroorzaakt een internationale rel en Childers wordt publiekelijk aan de schandpaal genageld. In Yemen draait de propaganda-machine inmiddels op volle toeren.
De Amerikaanse moordenaar heeft het vuur geopend op ongewapende vredelievende demonstranten en Terry kan onmogelijk bewijzen dat hij terecht opdracht tot vuren heeft gegeven. Hij vraagt marine-advocaat Hays Hodges (Tommy Lee Jones) hem te verdedigen. Childers en Hodges hebben samen in Vietnam gevochten, waar Terry via een bizarre actie Hays het leven heeft gered. Childers wordt ervan beschuldigd de gevechtsregels te hebben overtreden en Hays beseft dat hij aan moet tonen dat Terry geen andere mogelijkheid had dan het vuur te openen op de menigte.
De fanatieke openbaar aanklager majoor Biggs (Guy Pierce) meent een ijzersterke zaak in handen te hebben. Hays staat ogenschijnlijk voor een onmogelijke opgave. Hij ontdekt dat er bewijsmateriaal is verdwenen en het lijkt er op dat Washington besloten heeft zijn vriend's koste wat het kost te veroordelen.
Als je naar de acteurs in deze film kijkt, dan weet je dat je een kwalitatief sterke video-avond te wachten staat. "Rules Of Engagement" is een film in de stijl van "A Few Good Men" en die film heeft zich in het verleden ruimschoots bewezen. Samuel L. Jackson is zonder twijfel de geschikt-ste persoon voor deze rol en ook de andere bepalende rollen zijn perfect gecast. De film is een combinatie van maar verschillende genre's. Het is deels een thriller, deels een oorlogsfilm en die combi levert een spannende speelfilm op waarin vooral Jackson de show steelt.
GReeTZ |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dit zijn altijd van die leuke sampels van Films, net zo als deze classic:
Did you order the Code Red........You Goddamme right I did...
I'm gonne rip the eyes out of ya head, and piss at your dead skull. You ed with the wrong Marine
HAKKUH!!!!!!!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dit zijn altijd van die leuke sampels van Films, net zo als deze classic:
Did you order the Code Red........You Goddamme right I did...
I'm gonne rip the eyes out of ya head, and piss at your dead skull. You ed with the wrong Marine
HAKKUH!!!!!!!!! |
kut!!! ik herken t wel, maar ik weet niet meer van welke film t was:D:D
zeg s... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
kut!!! ik herken t wel, maar ik weet niet meer van welke film t was:D:D
zeg s... |
Volgens mij was dat van A Few Good Men..... |
|
|
| Optimus Trance |
| oo jaaa, ik ken alleen "you can 't handle the truth":D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| :whip: Dees beukt egt wreed goed!!:whip: :whip: |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Volgens mij was dat van A Few Good Men..... |
Klopt is van die film. In Belgie hebben ze ook nog een jumpnummertje van gemaakt. Is ook wel lachen. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Robvef
Klopt is van die film. In Belgie hebben ze ook nog een jumpnummertje van gemaakt. Is ook wel lachen. |
Ach ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| TranceFool |
| Volgens mij bedoel je Fend - Code Red, vind ik echt lekker nummertje, zeker met dat gesprekkie in het nummer, klinkt cool:) |
|
|
|
|