return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Grattis zamson!!!
View this Thread in Original format
Glorie
Weeeeeee, zamson 19 år ida!
Hoppas du får en bra födelsedag!

sen får vi hoppas att det kommer någraoch förgyller födelsedagsfesten.. hoho


från mig
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
Weeeeeee, zamson 19 år ida!
Hoppas du får en bra födelsedag!

sen får vi hoppas att det kommer någraoch förgyller födelsedagsfesten.. hoho


från mig


Kunde inte sagt det bättre själv :D Grattis!
ShyTrance
grattis :D
zamson
haha va söta ni är!

födelsedagen har börjat helt underbart! har precis samlat krafter från igår...snart ska jag ut och äta med mina närmaste vänner :D
ScuL
grattis & ha en bra dag :clown:
SWE_TRANCE
congrats m8!
Ta det lugnt ikväll!
Glorie
quote:
Originally posted by zamson
haha va söta ni är!


ääääh :D Du kom alldels för tidigt :p efter bara sex minuter ;)

-morrrr :p
mindshooter
GRATTIS MANNEN!!!!! Glömde juh bort vid tolvslaget dära inatt :p

grattis som fan!
Kongo_kim
Ja må han leva Ja må han leva

etc etc. Jag orkar inte sjunga resten

Grattis fast du är från Solna :)
dbl
GRATTIS :)

NooN
Grattis zamson :haha:
Smekbar
grattis grattis :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement