|
Grattis zamson!!!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Weeeeeee, zamson 19 år ida! 
Hoppas du får en bra födelsedag!
sen får vi hoppas att det kommer några och förgyller födelsedagsfesten.. hoho 
från mig  |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Weeeeeee, zamson 19 år ida! 
Hoppas du får en bra födelsedag!
sen får vi hoppas att det kommer några och förgyller födelsedagsfesten.. hoho 
från mig |
Kunde inte sagt det bättre själv :D Grattis! |
|
|
| zamson |
haha va söta ni är!
födelsedagen har börjat helt underbart! har precis samlat krafter från igår...snart ska jag ut och äta med mina närmaste vänner :D |
|
|
| ScuL |
| grattis & ha en bra dag :clown: |
|
|
| SWE_TRANCE |
congrats m8!
Ta det lugnt ikväll! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by zamson
haha va söta ni är!
|
ääääh :D Du kom alldels för tidigt :p efter bara sex minuter ;)
-morrrr :p |
|
|
| mindshooter |
GRATTIS MANNEN!!!!! Glömde juh bort vid tolvslaget dära inatt :p
grattis som fan! |
|
|
| Kongo_kim |
Ja må han leva Ja må han leva
etc etc. Jag orkar inte sjunga resten
Grattis fast du är från Solna :) |
|
|
| NooN |
| Grattis zamson :haha: |
|
|
| Smekbar |
| grattis grattis :) |
|
|
|
|