|
להתחיל ליצור (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by DjChook
תתחיל מ
EJAY ;) |
לא עד כדי כך אפס:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה גם זה תופס |
כן שמעתי פה כמה אנשים שעד היום משתמשים בזה ובגלל זה היצירות שלהם נשמעות ככה |
|
|
| ADiSH |
תתחיל עם פרוטי
אם אתה רציני אז תעבוד על זה, תקרא קצת מאמרים (
computermusic.co.uk(
וכשאתה מוכן תעבור לקיובייס או לוג'יק
לוג'יק יותר טובה, אבל זה לא כל כך משנה
וגם כבר לא יוצא גירסאות לפיסי רק
mac..
:toothless |
|
|
| Gil Shwarts |
אני אישית התחלתי עם טראקר
זה היה לפני המון המון שנים
מיד אחרי הטראקר עברתי לריזון...
מבחינתי זאת התוכנה האולטימטיבית להפקה טובה
אני מסתדר איתה מצויין ושומעים את זה בקטעים שלי..
אנשים יגידו לך שהתוכנה "אטומה" מבחינת מבחר צלילים וכאלה, אז כבר אני אומר לך שהם טועים.
האופציות בתוכנה כמעט ובלתי מוגבלות ובנוסף אתה תמיד יכול לייבא צלילים מבחוץ כמו שאני עושה.
ייקח לך זמן (יכול להיות המון זמן) ללמוד את התוכנה הזאת אבל אם יש לך רצון, לא תהיה לך בעיה. |
|
|
| ADiSH |
אני חושב שאתה טועה
אבל לא משנה |
|
|
| Gil Shwarts |
אני לא מתכוון להתחיל כאן ויכוח כי לא יהיו מנצחים
הקטעים שלי מדברים בעד עצמם
ולא השתמשתי בשום דבר חוץ מריזון בלבד. |
|
|
| Origin |
כן ...אני זוכר את הימים של :
FastTraker -> MadTraker
אני בניגוד בחרתי בפרוטי ...וגם בישבילי היא התוכנה האולטימטיבית להפקה טובה ...ניסיתי את ריסון אבל היה לי מוזר מידי מיבחינת האיטרפייס כי היתי רגיל לפרוטי
אני חושב לאין לעשות השווה ...מה טוב מה לא ! צריך ליבחור מה יותר מתאים לך...
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| אז היום אתה עם פרוטי? |
|
|
| nFaivel |
אממ אני חושב שבשביל ללמוד ריזון אני צריך בסיס לא?
אז חשבתי על להתחיל עם פרוטי בתור בסיס לדעת אותה טוב ואז לעבור לריזון
מה אתם אומרים?:rolleyes: |
|
|
| ADiSH |
לא נראה לי שכדאי להתחיל או להמשיך אם ריזון
תתחיל עם פרוטי ואז תחליט..
אני גם לא יתחיל להתווכח
אבל ריזון לא תומכת בוי אס אי!
אז גם אם זה תוכנה מצוינת..
אבל לא יודע, תנסה את שתיהם ותחליט לבד..:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
KrazyDJs, ברח לי השם שלך אחי...
זה בעיה שיש לפעמים בפרוטי 4 אבל אפשר לתקן את זה בלי בעיה כנס ל
התחל/start
programs
FL studio4
שם כנס ל
advanced
ותפעיל את
VorbisACM instaletion
הכל יעבוד לך חלק אחרי זה...
:thepirate |
שם שלי זה אליאור :)
ולא ממש מצאתי "תוכנה" להפעיל את זה..
כאילו זה פותח לי פשוט תיקייה
VorbisACM
ושם יש כל מיני קבצי
TXT
ואת הקובץ
vorbis.acm
אין לי שמץ מה לעשות :\ |
|
|
| ADiSH |
זה לא תוכנה
זה הקודק
לך ל
vorbisacm.inf
כפתור ימני ו
install |
|
|
|
|