return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
להתחיל ליצור (pg. 2)
View this Thread in Original format
nFaivel
quote:
Originally posted by DjChook
תתחיל מ
EJAY ;)


לא עד כדי כך אפס:D
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה גם זה תופס


כן שמעתי פה כמה אנשים שעד היום משתמשים בזה ובגלל זה היצירות שלהם נשמעות ככה
ADiSH
תתחיל עם פרוטי
אם אתה רציני אז תעבוד על זה, תקרא קצת מאמרים (
computermusic.co.uk(
וכשאתה מוכן תעבור לקיובייס או לוג'יק
לוג'יק יותר טובה, אבל זה לא כל כך משנה
וגם כבר לא יוצא גירסאות לפיסי רק
mac..
:toothless
Gil Shwarts
אני אישית התחלתי עם טראקר
זה היה לפני המון המון שנים
מיד אחרי הטראקר עברתי לריזון...
מבחינתי זאת התוכנה האולטימטיבית להפקה טובה
אני מסתדר איתה מצויין ושומעים את זה בקטעים שלי..

אנשים יגידו לך שהתוכנה "אטומה" מבחינת מבחר צלילים וכאלה, אז כבר אני אומר לך שהם טועים.
האופציות בתוכנה כמעט ובלתי מוגבלות ובנוסף אתה תמיד יכול לייבא צלילים מבחוץ כמו שאני עושה.

ייקח לך זמן (יכול להיות המון זמן) ללמוד את התוכנה הזאת אבל אם יש לך רצון, לא תהיה לך בעיה.
ADiSH
אני חושב שאתה טועה
אבל לא משנה
Gil Shwarts
אני לא מתכוון להתחיל כאן ויכוח כי לא יהיו מנצחים
הקטעים שלי מדברים בעד עצמם
ולא השתמשתי בשום דבר חוץ מריזון בלבד.
Origin
כן ...אני זוכר את הימים של :
FastTraker -> MadTraker

אני בניגוד בחרתי בפרוטי ...וגם בישבילי היא התוכנה האולטימטיבית להפקה טובה ...ניסיתי את ריסון אבל היה לי מוזר מידי מיבחינת האיטרפייס כי היתי רגיל לפרוטי

אני חושב לאין לעשות השווה ...מה טוב מה לא ! צריך ליבחור מה יותר מתאים לך...
:wtf:
Shahar
אז היום אתה עם פרוטי?
nFaivel
אממ אני חושב שבשביל ללמוד ריזון אני צריך בסיס לא?
אז חשבתי על להתחיל עם פרוטי בתור בסיס לדעת אותה טוב ואז לעבור לריזון
מה אתם אומרים?:rolleyes:
ADiSH
לא נראה לי שכדאי להתחיל או להמשיך אם ריזון
תתחיל עם פרוטי ואז תחליט..
אני גם לא יתחיל להתווכח
אבל ריזון לא תומכת בוי אס אי!
אז גם אם זה תוכנה מצוינת..
אבל לא יודע, תנסה את שתיהם ותחליט לבד..:D

KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
KrazyDJs, ברח לי השם שלך אחי...
זה בעיה שיש לפעמים בפרוטי 4 אבל אפשר לתקן את זה בלי בעיה כנס ל
התחל/start
programs
FL studio4
שם כנס ל
advanced
ותפעיל את
VorbisACM instaletion

הכל יעבוד לך חלק אחרי זה...

:thepirate


שם שלי זה אליאור :)

ולא ממש מצאתי "תוכנה" להפעיל את זה..
כאילו זה פותח לי פשוט תיקייה
VorbisACM
ושם יש כל מיני קבצי
TXT

ואת הקובץ
vorbis.acm

אין לי שמץ מה לעשות :\
ADiSH
זה לא תוכנה
זה הקודק
לך ל
vorbisacm.inf
כפתור ימני ו
install
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement