|
להתחיל ליצור (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
I LOVE YOU
:D
תודה תודה תודה
:D |
|
|
| s0undw4v3 |
גיל - שאלה... לפי הטראקים שלך אני מבין שיש לך מושג:
אני כבר שולט לא רע בכלל בריזן אבל דבר אחד לא הבנתי - משום מה, כל מה שאני מוציא החוצה מהתוכנה, נשמע כאילו אשכרה הכנתי אותו ב- EJAY או משהו!
יענו...האיכות של הסמפלים לא נשמעת מקצועית.
צריך אולי לשים איזה דיליי מסויים? פילטר או משהו כדיי לתת לזה את הצליל של טראנס אירופאי? :nervous: :nervous: |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה צריך להוסיף כמה פילטרים למיקסר כדי שאיכות הסאונד באמת תצא טובה
אחרי שאתה מוסיף את הפילטרים
שחק עם הסקאלות של ה
aux
במיקסר בכל ערוץ סאונד...
הפילטרים שאתה צריך שם הם הריוורב, דיליי וקומפרסור
כמובן שאיזון ערוצים הכרחי (מאסטרינג) ואם יש לך אפשרות למיקס באולפן אז עוד יותר טוב. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני לא מתכוון להתחיל כאן ויכוח כי לא יהיו מנצחים
הקטעים שלי מדברים בעד עצמם
ולא השתמשתי בשום דבר חוץ מריזון בלבד. |
והקטעים של
klasik & sanders , guyver , misted muppet
ועוד... מדברים בעד עצמם וכולם משתמשים בפרוטי... לא צריך להתווכח עם איזה תוכנה לעשות מה, זה לא שפרוטי\ריזון\לוג'יק\קיובייס לא תוציא לך תדרים מסוימים או משהו כזה... זה כן הקטע של תמיכה בפלאגינים אבל דוגרי אני יכול להביא סינטי מחוץ למחשב לנגן בו ולחבר הכל עם מיקסר אנלוגי וטייפ ארבע ערוצים וזה יששמע מקצועי לאללה (אגב, אני מת לנסות את זה מתישהו, זה יהיה כלי :) )... זה הכל הבנה של עקרונות וטכניקות של סאונד...
קיצר תבחר מה שנראה לך יותר נח, אני לא יכול להמנע מלתת דעה שלי, אז לדעתי תבחר פרוטי... :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אתה על פרוטי שגיא?
:rolleyes: |
|
|
| nFaivel |
עשיתי משו קטן בפרוטי,איך אני משנה אותו לאמ פי שלוש ולאן אני יכול
להעלות לכם אותו ?:D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אתה על פרוטי שגיא?
:rolleyes: |
לההה, איך הבנת את זה ממה שרשמתי?!? :)
כן אני על פרוטי :) (זה לא שיש לי הרבה ברירה אבל שיהיה :) ) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה לא שפרוטי\ריזון\לוג'יק\קיובייס לא תוציא לך תדרים מסוימים או משהו כזה... |
האמת שקראתי פעם באיזה מקום שגילו שריזון באמת לא מוציאה כמה תדרים
אבל לא ממש התעניינתי למה באותה תקופה די חרשתי על פרוטי,
אבל מי שמעוניין, בדיוק מצאתי את זה
http://www.tranceaddict.com/forums/...ight=reason+why |
|
|
| ADiSH |
באמת קראתי שריזון מוציאה איכות פחות טובה..
ולהפוך לאמ פי 3 לך ל
file/export
EDIT:
מצאתי
http://www.simonv.com/music/quality/
http://members.shaw.ca/stu.macQ/:eek: |
|
|
| nFaivel |
כמה דברים:
מישו יכול לתת לי אתר שאני יוכל להעלות בו קטע כדי שאני יוכל להשמיע לכם?
מישו יכול להביא לי סמפאלים\ווקלים?:D |
|
|
| ADiSH |
להעלות דברים אתה יכול אולי בוואלה..
וספלים כבר כתבתי
http://www.e-lab.se/
הורדתי משם בערך 2000 סמפלים כבר.. |
|
|
|
|