|
Plaats hier ff jullie slaapkamer setup... ben benieuwd
|
View this Thread in Original format
| DJ PRESTO |
| maar dan mogen ze toch nog wel weer een keer geplaatst worden of zie ik dat verkeerd..???? |
|
|
| jp |
Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote signature gezien
Die mag overigens maar 500x150 pixels zijn... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote signature gezien
Die mag overigens maar 500x150 pixels zijn... |
Ik kan me nog herinneren, toen er nog geen singnature regels waren, dat er een hele vervelend grote tussen zat van een jongen verkleed als Transformer :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik kan me nog herinneren, toen er nog geen singnature regels waren, dat er een hele vervelend grote tussen zat van een jongen verkleed als Transformer :p |
lol!! die was echt te grappig ja!! :toothless :toothless |
|
|
| Optimus |
| mwhehehe, volgens mij heb ik dat plaatje nog op mijn ouwe pc:D Weet niet enes of ie nog online staat waar ik hem vandaan heb gepikt:D |
|
|
| Chicane |
Back on topic:
Heb net als jij ook een xtc mixer, 3-kanaals alleen. Deze heb ik ingebouwd in een houten tafel op mijn lengte zodat ik al die kabels kwijt kon. M'n SL1210's heb ik express eigenlijk niet in de tafel gewerkt omdat de monitorspeakers tegen de tafel aanstaan en als je dan je TT's inbouwd zijn ze nog gevoeliger en springt de naald er gegarandeerd uit. Onder de tafel heb ik ruimte voor me versterker (deze is top op heden toe nogsteeds me stereotoren maar het werkt :D) en als ik klaar ben met draaien kan ik daar me boxen ook weer kwijt. Heb niet zoveel ruimte hier dus alles moest compact blijven. Over niet te lange tijd ga ik samenwonen met m'n vriendin en kan ik meer ruimte gebruiken en dan bouw ik een heel andere opstelling, maar ben tot nu toe erg tevreden allemaal :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik kan me nog herinneren, toen er nog geen singnature regels waren, dat er een hele vervelend grote tussen zat van een jongen verkleed als Transformer :p |
Djeebie, die van jou is ook wat te groot (lees:hoog). |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb nog nooit van m'n leven zo'n grote signature gezien
Die mag overigens maar 500x150 pixels zijn... |
Insert 1280*1024 wallpaper into sig = instant bannage!!! :toothless
Dikke thread hijack btw met al dat sig gelul... :p |
|
|
| Cmdr_Keen |
| Ik heb nog wel screenshots liggen van 2560 * 1024. Zou dat geen leuke sig zijn? :crazy: |
|
|
| New Wave |
Ah, ik heb net mijn nieuwe MK5jes binnen gehad en daar werd ik wel vrolijk van :)
Allen zit er in de pitch een vaag hobbeltje.
Volgens mij zit de knop iet ste los. heel vaag.
Iemand hier ook last van? |
|
|
|
|