|
Special tracks
|
View this Thread in Original format
| Annele |
Moi!
Että onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan :crazy:
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mikä remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nimeä
:p
Mitkä ois teidän? |
|
|
| thomas |
| quote: | Originally posted by Annele
Moi!
Että onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan :crazy:
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mikä remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nimeä
:p
Mitkä ois teidän? |
osuit kyllä aika naulan kantaan.. juurikin noi kolme biisiä on just
sellaisia mitä klubeissa tulee kohtalaisen mielellään kuunneltua, mut
kotisoitossa noi kärsii aivan hemmetisti. esim. just motorcycle. |
|
|
| MekkaFIN |
| Musta nuo kaks ensimmäistä ainakin kolahtaa hyvin kotona, klubissa en oo vielä päässy kuulemaan. :) |
|
|
| Puuhis |
| :conf: Motorcycle - ATRC löytyy kyllä hyllystä. Kyllä sitä kotona kuuntelee ja myös clubeilla. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Mulla kyllä kolahtaa klubeilla oikeastaan mikä biisi vaan... jopa Scooter kelpaa... |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
jopa Scooter kelpaa... |
hyi hyi!!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:D |
|
|
| Mr.Mystery |
:p
Pointti oli kuitenkin se, että klubilla ei jaksa snobbailla - jos siinä on kunnon basari ja vetävä melodia niin se riittää. |
|
|
| skip |
| mulle ei ympäristöllä ole niinkään väliä! hyvä biisi toimii melkein missä vaan ja huono taas ei missään! :D |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
:p
Pointti oli kuitenkin se, että klubilla ei jaksa snobbailla - jos siinä on kunnon basari ja vetävä melodia niin se riittää. |
Totta  |
|
|
| QPS |
| quote: | Originally posted by skip
mulle ei ympäristöllä ole niinkään väliä! hyvä biisi toimii melkein missä vaan ja huono taas ei missään! :D |
Joo, mun täytyy yhtyä tohon, että hyvät biisit toimivat missä tahansa. Se on mulle se ja sama olenko, kotona, autossa, intissä:haha:, bileissä, kunhan tulee vaan hyviä biisejä. Kotona tohon vaan voi jostain syystä itse vaikuttaa hiukan paremmin ;)! |
|
|
| hbrd |
Haddaway - what is love (reloaded mix)
tää kuuluu ehdottomasti tähän listaan :tongue3 |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by hbrd
Haddaway - what is love (reloaded mix)
tää kuuluu ehdottomasti tähän listaan :tongue3 |
Eeehh, jotain rajaa sentään ;) |
|
|
|
|