return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Special tracks
View this Thread in Original format
Annele
Moi!
Että onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan :crazy:
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mikä remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nimeä
:p


Mitkä ois teidän?
thomas
quote:
Originally posted by Annele
Moi!
Että onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan :crazy:
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mikä remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nimeä
:p


Mitkä ois teidän?


osuit kyllä aika naulan kantaan.. juurikin noi kolme biisiä on just
sellaisia mitä klubeissa tulee kohtalaisen mielellään kuunneltua, mut
kotisoitossa noi kärsii aivan hemmetisti. esim. just motorcycle.
MekkaFIN
Musta nuo kaks ensimmäistä ainakin kolahtaa hyvin kotona, klubissa en oo vielä päässy kuulemaan. :)
Puuhis
:conf: Motorcycle - ATRC löytyy kyllä hyllystä. Kyllä sitä kotona kuuntelee ja myös clubeilla.
Mr.Mystery
Mulla kyllä kolahtaa klubeilla oikeastaan mikä biisi vaan... jopa Scooter kelpaa...
skip
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
jopa Scooter kelpaa...




hyi hyi!!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
















:D
Mr.Mystery
:p

Pointti oli kuitenkin se, että klubilla ei jaksa snobbailla - jos siinä on kunnon basari ja vetävä melodia niin se riittää.
skip
mulle ei ympäristöllä ole niinkään väliä! hyvä biisi toimii melkein missä vaan ja huono taas ei missään! :D
Puuhis
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
:p

Pointti oli kuitenkin se, että klubilla ei jaksa snobbailla - jos siinä on kunnon basari ja vetävä melodia niin se riittää.


Totta
QPS
quote:
Originally posted by skip
mulle ei ympäristöllä ole niinkään väliä! hyvä biisi toimii melkein missä vaan ja huono taas ei missään! :D


Joo, mun täytyy yhtyä tohon, että hyvät biisit toimivat missä tahansa. Se on mulle se ja sama olenko, kotona, autossa, intissä:haha:, bileissä, kunhan tulee vaan hyviä biisejä. Kotona tohon vaan voi jostain syystä itse vaikuttaa hiukan paremmin ;)!

hbrd
Haddaway - what is love (reloaded mix)

tää kuuluu ehdottomasti tähän listaan :tongue3
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by hbrd
Haddaway - what is love (reloaded mix)

tää kuuluu ehdottomasti tähän listaan :tongue3


Eeehh, jotain rajaa sentään ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement