Special tracks
|
View this Thread in Original format
Annele |
Moi!
Ett� onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan :crazy:
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mik� remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nime�
:p
Mitk� ois teid�n? |
|
|
thomas |
quote: | Originally posted by Annele
Moi!
Ett� onko jollaan muulla sellaisia lauluja jota ette ostais kotona kuunteluun, mutta kun kuulee sen laulun klubissa niin tuulen ihan :crazy:
olo?
Mun ois
Motorcycle-As the rush comes
Coldplay- Clocks (ihan mik� remixi vain)
Boss@nova - se uusi, en muista nime�
Mitk� ois teid�n? |
osuit kyll� aika naulan kantaan.. juurikin noi kolme biisi� on just
sellaisia mit� klubeissa tulee kohtalaisen mielell��n kuunneltua, mut
kotisoitossa noi k�rsii aivan hemmetisti. esim. just motorcycle. |
|
|
MekkaFIN |
Musta nuo kaks ensimm�ist� ainakin kolahtaa hyvin kotona, klubissa en oo viel� p��ssy kuulemaan. :) |
|
|
Puuhis |
:conf: Motorcycle - ATRC l�ytyy kyll� hyllyst�. Kyll� sit� kotona kuuntelee ja my�s clubeilla. |
|
|
Mr.Mystery |
Mulla kyll� kolahtaa klubeilla oikeastaan mik� biisi vaan... jopa Scooter kelpaa... |
|
|
skip |
quote: | Originally posted by Mr.Mystery
jopa Scooter kelpaa... |
hyi hyi!!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:D |
|
|
Mr.Mystery |
Pointti oli kuitenkin se, ett� klubilla ei jaksa snobbailla - jos siin� on kunnon basari ja vet�v� melodia niin se riitt��. |
|
|
skip |
mulle ei ymp�rist�ll� ole niink��n v�li�! hyv� biisi toimii melkein miss� vaan ja huono taas ei miss��n! :D |
|
|
Puuhis |
quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Pointti oli kuitenkin se, ett� klubilla ei jaksa snobbailla - jos siin� on kunnon basari ja vet�v� melodia niin se riitt��. |
Totta  |
|
|
QPS |
quote: | Originally posted by skip
mulle ei ymp�rist�ll� ole niink��n v�li�! hyv� biisi toimii melkein miss� vaan ja huono taas ei miss��n! :D |
Joo, mun t�ytyy yhty� tohon, ett� hyv�t biisit toimivat miss� tahansa. Se on mulle se ja sama olenko, kotona, autossa, intiss�:haha:, bileiss�, kunhan tulee vaan hyvi� biisej�. Kotona tohon vaan voi jostain syyst� itse vaikuttaa hiukan paremmin ;)! |
|
|
hbrd |
Haddaway - what is love (reloaded mix)
t�� kuuluu ehdottomasti t�h�n listaan :tongue3 |
|
|
Mr.Mystery |
quote: | Originally posted by hbrd
Haddaway - what is love (reloaded mix)
t�� kuuluu ehdottomasti t�h�n listaan :tongue3 |
Eeehh, jotain rajaa sent��n ;) |