|
eieregooie gefeliciteerd
|
View this Thread in Original format
| Blik |
je bent nu officieel mod
ga je eerste thread dichtgooien, sig veranderen etc... :D |
|
|
| DJ_Massive |
ja gooi deze nutteloze felicitatie thread maar dicht dan :p :rolleyes:
maar toch congratulations dan :cool: |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Blik
je bent nu officieel mod
ga je eerste thread dichtgooien, sig veranderen etc... :D |
Deze bijvoorbeeld, wat een waardeloze thread :p
Nee man, gefeliciteerd met je mod-schap
Have fun... |
|
|
| eieregooie |
ow, kijk es aan hehe... Es ff kijken hoe dit allemaal werkt hehe...
Dus als er dalijk opeens wat mensen gebanned zijn... Sorry, ik moest ff oefenen :toothless :p |
|
|
| SnuggLe |
He he, eindelijk geen moderator meer.
Wat een KUT moderators hebben wij zeg..
Klerebende op het forum....
:p :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He he, eindelijk geen moderator meer.
Wat een KUT moderators hebben wij zeg..
Klerebende op het forum....
:p :p |
Schiet jij nou maar op met je foto's, anders gaan er klappen vallen! :p |
|
|
| New Wave |
| Kenne we brammetje eindelijk aanpakken zonder dat hij enige macht heeft :p |
|
|
| arj1o1 |
| nou wordt het belgisch forum ook besmeurd met boodschappen van een mod :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Schiet jij nou maar op met je foto's, anders gaan er klappen vallen! :p |
Bek hert :)
...ben ze nu aan het uppen! |
|
|
| eieregooie |
LOL
Hoe vaak heb ik het nou al nie gevraagd? :p Haha... |
|
|
|
|