|
Blond?
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
LOL!!!
:D:D:D:D:D:D
Miss Josee ook nog wel pfffff, Ze kijkt ook wel dom uit de oogkas
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
Ja dit had ik al is gezien, maar is gewoon zo leuk, zo dom.
Je leert toch als eerste niet naar vuurwerk terug te gaan als het niet afgaat, moet je vooral in de loop gaan staren en schieten. :D Ze heeft teveel naar tekenfilms gekeken lijkt me.:D |
|
|
| Blik |
| oh god, ik wist niet dat er echt zulke domme blondjes bestaan!!!!!! haha, op haar gezicht mikken en dan schieten....!!!!!!:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
"Ik haalde gewoon de trekker over, maar het ding weigerde. Dus toen heb ik het pistool even bekeken. Ik hield het apparaat zo'n 30 cm voor mijn gezicht in de lucht en schoot. Dit keer ging hij wel af.
Ik kan hierdoor dan wel overkomen als een dom blondje, maar het was niet mijn schuld" zegt Josee.
Dommer dan DOM
GReeTZ |
|
|
| Henkie_henk |
whhahahaa... het forum wordt besmet met losers haha.. (niet de ta's)
LoL..
Op miss verkiezing:
"Ik wil graag de wereld verbeteren door startpistolen te verbieden, ze zijn heeel gevaarlijk hoor"
Wat een iq loos geval zeg |
|
|
| Optimus Trance |
hahaha, dat wijf is echt DOM, man:D:D:D
(maar ze ziet er wel lekker uit):D:D:D |
|
|
| New Wave |
"Ik kan hierdoor dan wel overkomen als een dom blondje, maar het was niet mijn schuld. Niemand van de organisatoren had mij uitgelegd hoe het pistool werkte", vertelt ze nog steeds geschokt.
--------------------------------
Nooit pistool in de richting van een hoofd wijzen, zelfs al is het een startpistool, moet je wel heeeeel dom zijn.......
--------------------------------
LATA........... |
|
|
| TranceFool |
| HAHA, wat een actie.....en dan nog zeggen dat het niet haar fout was. OK ze heeft een excuus, ze is blond:p |
|
|
| Robvef |
Dit is echt te erg voor woorden. Maar ja, blond he.
In dat Dalen ben ik ook nog wel eens geweest. In augustus ofzo, dan hebben ze daar een soort van miss verkiezing.
En disco ZAK is lekker dichtbij. (Dat is een gave disco!!!) |
|
|
| Empathy |
[OFFTOPIC]
| quote: | Originally posted by Robvef
En disco ZAK is lekker dichtbij. (Dat is een gave disco!!!) |
Zak is idd een erg coole discotheek ja :D
[/OFFTOPIC] |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Empathy
[OFFTOPIC]
Zak is idd een erg coole discotheek ja :D
[/OFFTOPIC] |
Maar 1 ding, Index is nog beter, ik zweer het je!!! |
|
|
|
|