|
kelis - milkshake (x-press 2 remix)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| jag vet att det är house, men alltså den här låten är så jävla bra, har havt den på tung rotation senaste dagarna, den är så bra. |
|
|
| mjz |
kan ju inte påstå att jag har hört den men det går nog att fixa...
får återkomma helt enkelt... :) |
|
|
| RebeL9 |
| Bedrock – Heaven Scent (Yunus Güvenen Remix) :EEEEEEE |
|
|
| Treo |
| fasen.. kan inte hitta den nånstans. kelis låten alltså.. |
|
|
| ScuL |
de spinnar den hela dagen runt på ID&T radio.
gillar det :) |
|
|
| montana |
| eftersom nåra har haft problem att hitta den (den är lite halvny), så har jag lagt up den på min upload på steve's ftp |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Bedrock – Heaven Scent (Yunus Güvenen Remix) :EEEEEEE |
Har inte hört den ännu, men vet att den släpps i slutet av månaden.
Jag har höga förväntningar, med tanke på att det är Yunus och att övriga mixar på Heaven Scent har varit skit imo. |
|
|
| mjz |
hmm... hade inga som helst problem att hitta den på hubben... men det är nog ändå dags att jag skickar ett litet pm till steve, finns så mycket trevliga saker på hans ftp... :)
vad det gäller mjölkskak låten så är jag inte alls förtjust i den... jag är väl inte "huslig" nog... |
|
|
| zamson |
tack för tipset..ska lyssna på låten..
har fått lite housefeber efter att ha lyssnat en del på denna underbara skiva!
VA-DJ_Chus_Amplified-2CD-2003-BPM_HOUSE |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by lonne
Har inte hört den ännu, men vet att den släpps i slutet av månaden.
Jag har höga förväntningar, med tanke på att det är Yunus och att övriga mixar på Heaven Scent har varit skit imo. |
Hört POBs remix? den äger:) |
|
|
|
|