return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
kelis - milkshake (x-press 2 remix)
View this Thread in Original format
montana
jag vet att det är house, men alltså den här låten är så jävla bra, har havt den på tung rotation senaste dagarna, den är så bra.
mjz
kan ju inte påstå att jag har hört den men det går nog att fixa...

får återkomma helt enkelt... :)
RebeL9
Bedrock – Heaven Scent (Yunus Güvenen Remix) :EEEEEEE
Treo
fasen.. kan inte hitta den nånstans. kelis låten alltså..
ScuL
de spinnar den hela dagen runt på ID&T radio.
gillar det :)
montana
eftersom nåra har haft problem att hitta den (den är lite halvny), så har jag lagt up den på min upload på steve's ftp
lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
Bedrock – Heaven Scent (Yunus Güvenen Remix) :EEEEEEE


Har inte hört den ännu, men vet att den släpps i slutet av månaden.
Jag har höga förväntningar, med tanke på att det är Yunus och att övriga mixar på Heaven Scent har varit skit imo.
mjz
hmm... hade inga som helst problem att hitta den på hubben... men det är nog ändå dags att jag skickar ett litet pm till steve, finns så mycket trevliga saker på hans ftp... :)

vad det gäller mjölkskak låten så är jag inte alls förtjust i den... jag är väl inte "huslig" nog...
zamson
tack för tipset..ska lyssna på låten..

har fått lite housefeber efter att ha lyssnat en del på denna underbara skiva!
VA-DJ_Chus_Amplified-2CD-2003-BPM_HOUSE
RebeL9
quote:
Originally posted by lonne
Har inte hört den ännu, men vet att den släpps i slutet av månaden.
Jag har höga förväntningar, med tanke på att det är Yunus och att övriga mixar på Heaven Scent har varit skit imo.


Hört POBs remix? den äger:)

mellow pleasure
Lyssna på låten HÄR !
Kelis - Milkshake (X-Press 2 Remix)
staz
urk.. 1.5/5
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement