|
Nieuws Terugblik 2003
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
2003 is bijna over, alleen de feestmaand nog en dan is het 2004. Wat is de gebeurtenis van 2003? Waar denk je over 10 jaar nog aan terug, als je het hebt over 2003?
VOor mij Mabelgate, de oorlog in Irak en de extreme droogte/laag water. |
|
|
| eieregooie |
| Irak en Tiësto In Concert zullen me wel lang bij blijven :) |
|
|
| arj1o1 |
| daar moet ik toch even over denken.. |
|
|
| basd |
* De oorlog in Irak
* Nederland - Schotland |
|
|
| Flippe |
* De oolog in Irak
* De vele gavallen van zinloos geweld! |
|
|
| Fkwebeman |
Tiesto in Concert alleen denk ik.. :toothless
als men mij over 25 jaar vraagt wat er allemaal gebeurde in 2003.. dan weet ik echt niet meer dat precies in dat jaar Mabelgate, Irakese Oorlog deel 2 etc etc waren..
(niet dat het nieuws mij niet interesseert ofzo hoor..) |
|
|
| snitz |
| denk dat irak en tiesto me wel bijblijven voor de rest zal er niet veel zijn denk ik |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Flippe
* De oolog in Irak
* De vele gavallen van zinloos geweld! |
dat tweede hoort bij het eerste sterretje |
|
|
| SnuggLe |
Irak denk ik ook niet dat ik dacht echt onthou. Meer de 'war on terrorism'. Irak is maar 1 van de velen.
Ik ga NL - Schotland wel onthouden... |
|
|
| Optimus |
*nieuwe verkiezingen in Nederland
*oorlog in Irak
*Nederland als holmaatje van de VS
*mijn propedeuse eindelijk es gehaald:D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Optimus
*nieuwe verkiezingen in Nederland
*mijn propedeuse eindelijk es gehaald:D |
1e dat was dit jaar? :toothless
2e gefeliciteerd! |
|
|
|
|