return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuws Terugblik 2003
View this Thread in Original format
BaRTeZ
2003 is bijna over, alleen de feestmaand nog en dan is het 2004. Wat is de gebeurtenis van 2003? Waar denk je over 10 jaar nog aan terug, als je het hebt over 2003?

VOor mij Mabelgate, de oorlog in Irak en de extreme droogte/laag water.
eieregooie
Irak en Tiësto In Concert zullen me wel lang bij blijven :)
arj1o1
daar moet ik toch even over denken..
basd
* De oorlog in Irak

* Nederland - Schotland
Flippe
* De oolog in Irak

* De vele gavallen van zinloos geweld!
Fkwebeman
Tiesto in Concert alleen denk ik.. :toothless

als men mij over 25 jaar vraagt wat er allemaal gebeurde in 2003.. dan weet ik echt niet meer dat precies in dat jaar Mabelgate, Irakese Oorlog deel 2 etc etc waren..

(niet dat het nieuws mij niet interesseert ofzo hoor..)
snitz
denk dat irak en tiesto me wel bijblijven voor de rest zal er niet veel zijn denk ik
magrec
Irak denk ik.
tor8024
quote:
Originally posted by Flippe
* De oolog in Irak

* De vele gavallen van zinloos geweld!


dat tweede hoort bij het eerste sterretje
SnuggLe
Irak denk ik ook niet dat ik dacht echt onthou. Meer de 'war on terrorism'. Irak is maar 1 van de velen.

Ik ga NL - Schotland wel onthouden...

Optimus
*nieuwe verkiezingen in Nederland
*oorlog in Irak
*Nederland als holmaatje van de VS
*mijn propedeuse eindelijk es gehaald:D
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Optimus
*nieuwe verkiezingen in Nederland
*mijn propedeuse eindelijk es gehaald:D


1e dat was dit jaar? :toothless

2e gefeliciteerd!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement