|
!!!!!!!!!!!!!!!!! ב-ו-ש-ה לפורום הישראלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
שישו ושמחו..
מזל"ט כפול אחים שלי..
עד 120..
ואל תתרגשו, גם אני פתחתי לעצמי ת'רד יומולדת :)
התגובות זה מה שחשוב :D |
|
|
| nFaivel |
| מזל טוב בחורים טובים:):D :clown: |
|
|
| TinkerbeL |
סורי..........
למרות שביקשת שלא
מזל טוב!!!!!!!!!
ואנשים לי יש שבוע הבא יום הולדת :happy2: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ואנשים לי יש שבוע הבא יום הולדת :happy2: |
את רומזת למשהו?
;) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
את רומזת למשהו?
;) |
אני?
:rolleyes: |
|
|
| itamarsan |
טוב אחי באמתצ שאין ממה להתעצבן אז זה ממש לא נורא כי גם לי לא הזכירו את היום הולדת שלי חפיף בקטנות!!!!
בכול אופן שיהיה לך מזל טוב החלפת קידומת זה כבר מעניין..... |
|
|
| MaMaMiA |
קודם כל מזל טוב!!!
:happy2: :haha: :tongue3 :D
וחפיף אל תתבאס אחי...כולה יום הולדת....יש כל שנה!:stongue: :happy2: |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה אל תרגיש רע אחי כי גם לי כשהיה יומולדת לפני חודשיים לא פתחו ט'רד...!
ואני פה יותר מ3 שנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמותו כולכם!!! :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כשאני חושב על זה גם לי אף אחד לא פתח אף פעם טרד יום הולדת
ואני גם וותיק...:sadgreen:
אבל חפיף!!!
מזל טוב רונן!!!
:D
עד 120
:thepirate |
|
|
| TinkerbeL |
לא לכולם יש אי סי קיו והם יכולים לראות את הבלון ליד השם
אם אי פעם למישהו יהיה כוח אפשר לארגן רשימה עם הימי הולדת לפי חודשים ומישהו יהיה אחראי לפתוח טרד מזל טוב ולקנות בלונים ועוגה :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
לא לכולם יש אי סי קיו והם יכולים לראות את הבלון ליד השם
אם אי פעם למישהו יהיה כוח אפשר לארגן רשימה עם הימי הולדת לפי חודשים ומישהו יהיה אחראי לפתוח טרד מזל טוב ולקנות בלונים ועוגה :D |
חחחחחחחחחחחח ועדת יום הולדת של הפורום
אפשר לעשות גם ועדת ביקור חולים, ועדת עיתון, ועדת חברה, וועדת טיפוח?? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח ועדת יום הולדת של הפורום
אפשר לעשות גם ועדת ביקור חולים, ועדת עיתון, ועדת חברה, וועדת טיפוח?? |
שתוק!
זה לא היה בצחוק
יש פה אנשים ששכחו את היום הולדת שלהם (הייתי מוסיפה פה פרצוף בוכה אם היה)
חחח
סתם זה יהיה נחמד לזכור ימי הולדת ולפתוח טרד לכל אחד! |
|
|
|
|