return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
!!!!!!!!!!!!!!!!! ב-ו-ש-ה לפורום הישראלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
שישו ושמחו..

מזל"ט כפול אחים שלי..
עד 120..

ואל תתרגשו, גם אני פתחתי לעצמי ת'רד יומולדת :)
התגובות זה מה שחשוב :D
nFaivel
מזל טוב בחורים טובים:):D :clown:
TinkerbeL
סורי..........
למרות שביקשת שלא

מזל טוב!!!!!!!!!
ואנשים לי יש שבוע הבא יום הולדת :happy2:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
ואנשים לי יש שבוע הבא יום הולדת :happy2:



את רומזת למשהו?
;)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
את רומזת למשהו?
;)


אני?
:rolleyes:
itamarsan
טוב אחי באמתצ שאין ממה להתעצבן אז זה ממש לא נורא כי גם לי לא הזכירו את היום הולדת שלי חפיף בקטנות!!!!
בכול אופן שיהיה לך מזל טוב החלפת קידומת זה כבר מעניין.....
MaMaMiA
קודם כל מזל טוב!!!


:happy2: :haha: :tongue3 :D

וחפיף אל תתבאס אחי...כולה יום הולדת....יש כל שנה!:stongue: :happy2:
Sm0keMachine
אהה אל תרגיש רע אחי כי גם לי כשהיה יומולדת לפני חודשיים לא פתחו ט'רד...!
ואני פה יותר מ3 שנים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



תמותו כולכם!!! :D
DJ-Kreing^^
כשאני חושב על זה גם לי אף אחד לא פתח אף פעם טרד יום הולדת
ואני גם וותיק...:sadgreen:

אבל חפיף!!!

מזל טוב רונן!!!
:D
עד 120
:thepirate
TinkerbeL
לא לכולם יש אי סי קיו והם יכולים לראות את הבלון ליד השם
אם אי פעם למישהו יהיה כוח אפשר לארגן רשימה עם הימי הולדת לפי חודשים ומישהו יהיה אחראי לפתוח טרד מזל טוב ולקנות בלונים ועוגה :D

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
לא לכולם יש אי סי קיו והם יכולים לראות את הבלון ליד השם
אם אי פעם למישהו יהיה כוח אפשר לארגן רשימה עם הימי הולדת לפי חודשים ומישהו יהיה אחראי לפתוח טרד מזל טוב ולקנות בלונים ועוגה :D




חחחחחחחחחחחח ועדת יום הולדת של הפורום
אפשר לעשות גם ועדת ביקור חולים, ועדת עיתון, ועדת חברה, וועדת טיפוח??
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח ועדת יום הולדת של הפורום
אפשר לעשות גם ועדת ביקור חולים, ועדת עיתון, ועדת חברה, וועדת טיפוח??


שתוק!
זה לא היה בצחוק
יש פה אנשים ששכחו את היום הולדת שלהם (הייתי מוסיפה פה פרצוף בוכה אם היה)
חחח
סתם זה יהיה נחמד לזכור ימי הולדת ולפתוח טרד לכל אחד!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement