return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
!!!!!!!!!!!!!!!!! ב-ו-ש-ה לפורום הישראלי
View this Thread in Original format
eXeTik
היה לי אתמול יומולדת 20 ואפילו מזל-טוב אחד לא קיבלתי פה
:( :( :( :( :( :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

שלא תעיזו להפוך את זה לטרד של מזל טוב
עלק אני פותח טרד של מזל טוב לעצמי...

ועוד לחשוב שאני פה שנתיים
:whip: :whip: :eek: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :( :whip:
AnthemFreak
מזל טוב?:D

חפיף אחי... קורה...
אל תתעצבן

אני כבר היו לי שני ימי הולדת מאז שנרשמתי ולא פתחו לי שום דבר..
חפיף..


למרות שביקשת שזה לא יהיה תרד היומולדת..
שיהיה לך מזל טוב.. עד 120 ותעשה חיים
:)
warpedd_
בד"כ רועי אחראי לזה
אבל עכשיו הוא אוכל חול אז בקטנות

מזל טוב לרונן ליומולדת 20
לכל הצעירים ולכל מי שלא יודע רונן הוא אחד מותיקי ויקירי הפורום
והוא גם גרפיקאי חובב ומת על טראנסים

:D
DjChook
טריליאן לא יודע מתי לאנשים יש יום הולדת אז אין לי אפשרות לדעת :(

בכל מקרה זה מזכיר לי משהו מצחיק שפתחתי טרד לכבוד
NEMESIS
שהיה פה פעם ופתחתי את זה

ר-ו-נ-ן מזל טוב

ואז רועי שינה את זה ל

ג-י-א מזל טוב

זה הרג אותי :)

ולא שואל אותך. מזל טוב
HyPeRSoNiC
ואללה אם הייתי מכיר אותך יותר טוב והייתי יודע מתי יש לך יום הולדת, הייתי פותח לך טרד
בכל מקרה, מזל טוב, עד 120
תעשה חיים אחי!!!! :D :D
Flotser
וואלה אחי מזל טוב!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
NyKoN
אמרת אין לך אייסיקיו אז איך ציפית שנדע?
:/
מזל"ט בכל מקרה אח שלו
ומצטערים
ADiSH
חחחח
גם לי היה ביום שישי
אבל לא משנה.. אף אחד לא מכיר אותי פה..:rolleyes:
Shahar
חחחחחח תהיו בריאים איך כל אחד זורק תאחריות...

מזל טוב נשמה! :eyes:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח תהיו בריאים איך כל אחד זורק תאחריות...

מזל טוב נשמה! :eyes:


לא קשור לזריקת אחריות
באמת לא ידענו :rolleyes:

DjChook
אדיש תאשים את מוש
ומזל טוב גם לך
ADiSH
תודה לך..:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement