|
James Holden - Balance (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
 |
OMFG!!! FRODO!!11!1!1!1!1111oneone
Lr0d oF TeH FuXx0rZ!!1!11!1!111oneone |
|
|
| Little Theseus |
Damn Optimus beter brand je balance snel voor mij!
Kben dankzij deze topic echt heel erg lekker gemaakt!
Enneu Tjerk, Airdrawndagger rulez!! :D |
|
|
| basd |
Inderdaad, maar Airdrawndagger heeft ook niet zo heel veel meer met progressive (of zoals de meeste mensen progressive definieren) te maken..
Heb deze nog niet gehoord (maar goed, wat heb ik nou wel gehoord de laatste paar maanden), misschien toch maar eens doen als ik in NL ben.. |
|
|
| Bouma-Bros |
| Dit is echt zonder twijfel het beste mix-album van 2003. Het mooie is dat er qua stijlen gewoon ALLES inzit. Ook "trance" Blik. ;) |
|
|
| magrec |
VEtte cd inderdaad maar dat was fear of a silver planet ook ;)
En idd een erg progressieve/vooruitstrevende cd met eigenlijk vrij weinig echte "progressive" plaatjes. Lekker veel melodie met invloeden uit allerlei stijlen (acid, trance, techno) |
|
|
| Flipper01 |
Inderdaad een heerlijk album!
Ik heb hem een tijd geleden gedownload toen iemand op TA er iets over vroeg en toen meteen gedownload.
Qua stijl valt het imo onder trance/progressive |
|
|
| Jimmy |
iedereen komt met zeer positieve recensies en hier zijn jullie ook heel enthousiast.
deze ga ik dan maar eens luisteren:cool: |
|
|
| Chicane |
| Kan het zijn dat deze cd voor de grap weer eens niet te koop is in Nederland? Heb al paar keer gekijkt bij de Free maar niks gevindt nog :conf: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Chicane
Kan het zijn dat deze cd voor de grap weer eens niet te koop is in Nederland? Heb al paar keer gekijkt bij de Free maar niks gevindt nog :conf: |
Klopt. Volgens mij is ie nu nog steeds niet uit hier.
Ik heb 'm zelf 2,5 maand geleden online besteld vanuit Australie. Binnen 2 weken lag ie op de deurmat. :D |
|
|
| iLLicit |
| Haha, FRS? Die hebben nooit wat aan cd's. Je kan denk ik beter even kijken op internet? |
|
|
| Ferry 0 |
Inderdaad een super cd heel volwassen en met erg veel gevoel.
Cd van het jaar zou het zeker kunnen zijn :D |
|
|
| BaRTeZ |
top cd :)
Jase From Outta Space feat. Claire - Do What You Want (Infusion's Sky Mix) is een topper :D |
|
|
|
|