|
James Holden - Balance (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Het nummer dat rond minuut 34 erin komt.. geweldig :crazy: |
van cd2? Gill Norris - Forme! Heerlijk gespeeld met melodieen, woet!
allein wil ik eigenlijk een releasedate weten!!
:conf: :) |
|
|
| Magic83 |
hhmm zo te zien moet ik um eens heeeel gauw gaan luisteren...
Als iemand nou eens zou vertellen hoe die hub werkt ;) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Blik
gewoon ff dc++ downloaden, als je dan op de goede hub zit heb je hem zo |
heb hem via soulseek al grotendeels te pakken kunnen krijgen, maar senks anyway! |
|
|
| Jimmy |
Hmm..eerste cd ging wel, tweede cd vond ik erg chill
misschien moet ik er nog eens naar gaan luisteren:) |
|
|
| Asperge |
| Ik heb deze vandeweek ff geluisterd nadat een maat van mij ernaar vroeg, ik vind het echt een relaxte cd! Heerlijke zweefmuziek:) |
|
|
| Valhalla |
| lekker cdtje, een van de betere dit jaar zoniet de beste :crazy: |
|
|
| basd |
Heb em eindelijk ook eens geluisterd (nou ja, CD1 dan in ieder geval)
En hij is inderdaad ERG lekker, mooi gevarieerd..
Had al een tijdje geen progressive meer geluisterd maar dit is inderdaad wel een aanrader.. Zal em zeker nog eens aanslingeren, als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by basd
... als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is. |
Gaat dat ooit plaatsvinden? Hoop het wel iig :( |
|
|
| basd |
Hee da's wel handig..
En die prijs van 20.02 euro is inclusief verzendkosten zie ik.. Alleen jammer dat die levertijd zo f**king lang is. |
|
|
| iLLicit |
Alleen jammer dat ze maar 1 cd verkopen? :conf:
Is vast en zeker een type-fout, want ik ben er toch vrij zeker van dat het 2 cd's zijn. |
|
|
| Chicane |
1CD box bestaande uit 2CD's dan waarschijnlijk ofzo? :conf:
Heb net me bestelling geplaatst iig :) |
|
|
|
|