|
Alex en Maxima krijgen een... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
maar als ik het van hem had overgenomen had ik het natuurlijk ook hetzelfde gespeld als hem
|
nee dat had te erg opgevallen. Hallo wij zijn ook niet op ons achtrhoof gevallen hoor! ;) |
|
|
| Jappio |
| ik denk een meisje met donker haar en donkere ogen. Van de argentijnse melkboer zeg maar :) |
|
|
| SnuggLe |

Een zweedse muppet? |
|
|
| Biohazard |
| Een Chick with a Dick (Shemale) |
|
|
| Fkwebeman |
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....
Farkeee.. :D |
|
|
| Teknikol |
| ik denk een meisje, maar mooi zal ze niet worden denk ik..ach een breezah sletje misschien |
|
|
| Chicane |
Waarschijnlijk met enige voorkennis van zaken krijgen ze een... baby!
En indien dat het geval is krijgen ze een homo sapiens..
de rest is nog duister :D |
|
|
| Cosmic |
| Het wordt zeker een meisje, ik voel het aan mn water |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Chicane
Waarschijnlijk met enige voorkennis van zaken krijgen ze een... baby!
En indien dat het geval is krijgen ze een homo sapiens..
de rest is nog duister :D |
ik las eerst duiTser.. :D
maar euh, nu maxima der is, is dat kind natuurlijk half argentijns, kwart duitser en kwart nederlander..
nog ff en dat duitschen bloed is weer weg.. :D:toothless |
|
|
| Original |
Het zou wel vet zijn als er een ineens een neger uitrolt...
Zou weer een mooi nieuw deel in de oranje soap zijn.:stongue: |
|
|
|
|