return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Alex en Maxima krijgen een... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
maar als ik het van hem had overgenomen had ik het natuurlijk ook hetzelfde gespeld als hem




nee dat had te erg opgevallen. Hallo wij zijn ook niet op ons achtrhoof gevallen hoor! ;)
arj1o1
een jongen.
Duke2003
een pony
Jappio
ik denk een meisje met donker haar en donkere ogen. Van de argentijnse melkboer zeg maar :)
SnuggLe


Een zweedse muppet?
Biohazard
Een Chick with a Dick (Shemale)
Fkwebeman
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....


Farkeee.. :D
Teknikol
ik denk een meisje, maar mooi zal ze niet worden denk ik..ach een breezah sletje misschien
Chicane
Waarschijnlijk met enige voorkennis van zaken krijgen ze een... baby!

En indien dat het geval is krijgen ze een homo sapiens..

de rest is nog duister :D
Cosmic
Het wordt zeker een meisje, ik voel het aan mn water

Fkwebeman
quote:
Originally posted by Chicane
Waarschijnlijk met enige voorkennis van zaken krijgen ze een... baby!

En indien dat het geval is krijgen ze een homo sapiens..

de rest is nog duister :D


ik las eerst duiTser.. :D

maar euh, nu maxima der is, is dat kind natuurlijk half argentijns, kwart duitser en kwart nederlander..

nog ff en dat duitschen bloed is weer weg.. :D:toothless
Original
Het zou wel vet zijn als er een ineens een neger uitrolt...

Zou weer een mooi nieuw deel in de oranje soap zijn.:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement