|
Alex en Maxima krijgen een... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
Dat zou idd wel extreem cool zijn.. :D
lijkt me erg fijn om te weten hoe ze DAT gaan oplossen..
en of alex het door heeft :toothless |
|
|
| Flippe |
jaa, zo nerg0r der uit. Dat zou pas een verrassing zijn!:D
maar ja, dat geluk zullen we wel weer niet hebben.
Maar ik het zal denk ik een meisje worden, een breezah-koningin later misschien? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Een mongooltje? |
dattet een nederlander wordt dat wisten we al :disbelief :disbelief
*RELLEUUUUUUH* |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
dattet een nederlander wordt dat wisten we al :disbelief :disbelief
*RELLEUUUUUUH* |
:p |
|
|
| basd |
Ik stem ook voor een Swedish chef. Zo niet, dan Alf.
Oftewel: I can't be arsed either. |
|
|
| robin |
anders namelijk; EEN VARKENTJE!
:haha: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by dj_spare
miskraam... |
Whehe, jammer spare, die was al genoemd :p |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whehe, jammer spare, die was al genoemd :p |
En deze ook 2x :p :
| quote: | Originally posted by robin
anders namelijk; EEN VARKENTJE!
:haha: |
als eerst door:
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....
Farkeee.. :D |
|
|
|
| Hitman |
een onzijdig kindje, dat nog voor het leert lopen in een rolstoel belandt en veslaafd raakt aan de crack. Kindje raakt zo seksueel gefrustreerd dat het zijn/haar fantasiëen gaat botvieren op pa en ma, die uiteindelijk ten einde raad een einde aan alles maken...
btw ik denk dat het een meisje wordt, als ze maar niet op vadsige willem gaat lijken:D |
|
|
| franzelare |
| wat het ook word het word vast net zo lelijk en dik als papa lex |
|
|
| magrec |
Prinses Máxima is vanmorgen opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Dat heeft het NOS Journaal gemeld. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft dit bevestigd.
Het is onduidelijk of de bevalling van haar eerste kind aanstaande is of dat iets anders aan de hand is. Máxima kwam vanmorgen om 9.10 uur per auto aan bij het ziekenhuis. Prins Willem Alexander is hier ook aanwezig. |
|
|
|
|