return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Alex en Maxima krijgen een... (pg. 4)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
Dat zou idd wel extreem cool zijn.. :D

lijkt me erg fijn om te weten hoe ze DAT gaan oplossen..

en of alex het door heeft :toothless
Flippe
jaa, zo nerg0r der uit. Dat zou pas een verrassing zijn!:D
maar ja, dat geluk zullen we wel weer niet hebben.

Maar ik het zal denk ik een meisje worden, een breezah-koningin later misschien?
[BE]FusioN`--
quote:
Originally posted by SnuggLe
Een mongooltje?


dattet een nederlander wordt dat wisten we al :disbelief :disbelief

*RELLEUUUUUUH*
arj1o1
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
dattet een nederlander wordt dat wisten we al :disbelief :disbelief

*RELLEUUUUUUH*


:p
basd
Ik stem ook voor een Swedish chef. Zo niet, dan Alf.

Oftewel: I can't be arsed either.
robin
anders namelijk; EEN VARKENTJE!

:haha:
dj_spare
miskraam...
eieregooie
quote:
Originally posted by dj_spare
miskraam...


Whehe, jammer spare, die was al genoemd :p
Apoptosis
quote:
Originally posted by eieregooie
Whehe, jammer spare, die was al genoemd :p


En deze ook 2x :p :

quote:
Originally posted by robin
anders namelijk; EEN VARKENTJE!

:haha:


als eerst door:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....


Farkeee.. :D
Hitman
een onzijdig kindje, dat nog voor het leert lopen in een rolstoel belandt en veslaafd raakt aan de crack. Kindje raakt zo seksueel gefrustreerd dat het zijn/haar fantasiëen gaat botvieren op pa en ma, die uiteindelijk ten einde raad een einde aan alles maken...

btw ik denk dat het een meisje wordt, als ze maar niet op vadsige willem gaat lijken:D

franzelare
wat het ook word het word vast net zo lelijk en dik als papa lex
magrec
Prinses Máxima is vanmorgen opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Dat heeft het NOS Journaal gemeld. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft dit bevestigd.

Het is onduidelijk of de bevalling van haar eerste kind aanstaande is of dat iets anders aan de hand is. Máxima kwam vanmorgen om 9.10 uur per auto aan bij het ziekenhuis. Prins Willem Alexander is hier ook aanwezig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement