|
New member
|
View this Thread in Original format
| Dj_ToyMachine |
שלום אני חדש פה (היום נרשמתי) אולי הותיקים מפה זוכרים את
Dj_Black
אז זה הייתי אני ואחרי הפסקה חזרתי לפה
אני מקווה להשתלב פה
Icq: 279446256
ד"א לא יודע מה קרה למשתמש הקודם שלי כנראה יש איזה משהו שאם אתה לא מתחבר הרבה זמן מוחקים אותו כי אני לא מצליח להכנס דרכו
:sadgreen:
:wtf: ?$@#@$ |
|
|
| Dj Black |
או קיי הצלחתי להכנס עם המשתמש הזה!
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
תודה לדרדס על גראס שעזר לי ( לא יודע איך קוראים לו פה אבל שיגיד )
תודה אחייייייייי
;) :eyespop: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח היי
אני אורן
נעים מאוד :D |
|
|
| nFaivel |
ברוך הבא\שובך
אני נדב:D |
|
|
| Origin |
Welcome Back
אני איגור:D |
|
|
| DjChook |
לעולם לא נשכח אותך ;)
אני חן |
|
|
| AnthemFreak |
ברוך שובך אחיייי
תהיה פה פעיל וזה רק ישתלם לך..
חח תאמת שזה לא ישתלם לך אבל חפיף
:wtf: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ברוך שובך אחיייי
תהיה פה פעיל וזה רק ישתלם לך..
חח תאמת שזה לא ישתלם לך אבל חפיף
:wtf: |
:wtf:
ומר בלק,
הנה כמעט ב3 בלילה ואני מגיב במיוחד בשבילך
:toothless
ברוך השב אתה דווקא זכור לי קצת... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Dj Black
תודה לדרדס על גראס שעזר לי ( לא יודע איך קוראים לו פה אבל שיגיד )
תודה אחייייייייי
;) :eyespop: |
בבקשה גבר :D :D :D |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
בבקשה גבר :D :D :D |
האא זה אתה אחי תודה רבה!!!
:D :D :D :D :D |
|
|
|
|