return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
New member
View this Thread in Original format
Dj_ToyMachine
שלום אני חדש פה (היום נרשמתי) אולי הותיקים מפה זוכרים את
Dj_Black
אז זה הייתי אני ואחרי הפסקה חזרתי לפה
אני מקווה להשתלב פה

Icq: 279446256

ד"א לא יודע מה קרה למשתמש הקודם שלי כנראה יש איזה משהו שאם אתה לא מתחבר הרבה זמן מוחקים אותו כי אני לא מצליח להכנס דרכו
:sadgreen:

:wtf: ?$@#@$
Dj Black
או קיי הצלחתי להכנס עם המשתמש הזה!
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2

תודה לדרדס על גראס שעזר לי ( לא יודע איך קוראים לו פה אבל שיגיד )
תודה אחייייייייי
;) :eyespop:
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח היי
אני אורן
נעים מאוד :D
nFaivel
ברוך הבא\שובך
אני נדב:D
Dj Black
תודה אנשים
:)
Origin
Welcome Back
אני איגור:D
DjChook
לעולם לא נשכח אותך ;)

אני חן
AnthemFreak
ברוך שובך אחיייי
תהיה פה פעיל וזה רק ישתלם לך..
חח תאמת שזה לא ישתלם לך אבל חפיף
:wtf:
Flotser
quote:
Originally posted by AnthemFreak
ברוך שובך אחיייי
תהיה פה פעיל וזה רק ישתלם לך..
חח תאמת שזה לא ישתלם לך אבל חפיף
:wtf:

:wtf:

ומר בלק,
הנה כמעט ב3 בלילה ואני מגיב במיוחד בשבילך
:toothless
ברוך השב אתה דווקא זכור לי קצת...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Dj Black
תודה לדרדס על גראס שעזר לי ( לא יודע איך קוראים לו פה אבל שיגיד )
תודה אחייייייייי
;) :eyespop:


בבקשה גבר :D :D :D

KrazyDJs
ברוך השב איש
Dj Black
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
בבקשה גבר :D :D :D


האא זה אתה אחי תודה רבה!!!
:D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement