|
*IAN VAN DAL*<>-=Chanoka party=-<> (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by divx-master
חח שמע אחי מה אני יכול להגיד לך אני הכי הכי הכי מצטער שלא הביאו את יוהן ..
הביאו את ואן דל בגלל שהו מושך קהל של בנות
ויהון מושך פחות או וירת קהל מעורער (ערסים)1
אבל יוהן הובטח לי בפורים !!!1 |
חחחחחחח יאללה ש
NXT
יביאו את יוהן וכל הנוער יזדיינו ותהיה מסיבה על רמה ...
נראה לי בפורים
NXT
הולכים להביא הפקה בת זונה אז אני מתכנן להיות שם |
|
|
| divx-master |
טוב אני רוצה להגיב ל
skelz
.......
סתכל skelz
בישראל המצב חרא @@@ ראפילו משחקי כדורגל לא רוצים לעשות פה !
היה תכנון להביא מישו מממש ברמה שאני לא יכו להגיד מי זה.. אחד תאמינו לי כל אחד פה היה משלם 300 שקל בשביל להיכנס
אבל הוא לא רוצה בכלל להתקרב למדינה שלנו
זה בעיה
ואל תשכח חביבי שואן דל הם דווקא צמד מאווד מצליח באירופה
וטוב לא כל העולם אוהב טראנסים והאוסים כמו בפםורום ובאמת צריך לגוון כמו שאמרת
הצמד ואן דל מביא בנות וקהל טוב וזה מה שהכי חשוב כי הדגש פה הוא על איכות !!!
חוץ מזה הצוות מנסה כמה שיותר לעשות טוב.. אנחנו מביאים אנשים ותקליטנים מחול רק כדי שרמה של הסצינה של הנוער תעלה.. חוץ מזה 65 שקל מחיר מוקמת זה ממש מצחיק
סתכל למשל בהאנגר מביאים את לאסו עולה 95
וואן דל נחשב יותר טוב מלסגו באירופה ! |
|
|
| Hell_Copter |
קקי בריבוע!!!
לא הייתי מתקרב למסיבה כזאת גם עם עט לייזר...
זה לא שם מספיק כדי להביא אותי |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קקי בריבוע!!!
לא הייתי מתקרב למסיבה כזאת גם עם עט לייזר...
זה לא שם מספיק כדי להביא אותי |
סדר אחי אולי אותך לא.. אבל אנחנו מנסים להעלות את השם של המקום
"להחזיר עטרה ליושנה"
אני לא מצפה שמישו מפה יבוא אם זה לא איזה די גיי סופר סטאר שמתקלט בטרקאנס אנרגי
אני רק מפרסם למקרה שמישו מעוניין
אני לא מצפה שתגיע למסיבה כזאת ולהגיד לך את האמת אני גם לא הייתי משלם בשביל להיכנס
אבל עדין ואן דל מושכים בנות וזה מה שאחנו צריכים עכשיו קהל טוב ומסיבה טובה |
|
|
| Biondo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קקי בריבוע!!!
לא הייתי מתקרב למסיבה כזאת גם עם עט לייזר...
זה לא שם מספיק כדי להביא אותי |
אבל יחזירו לך את הכסף אם לא תהנה, הייחצן אמר בעצמו!!!
נווו תבוא בקשהה בבקשההה
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Biondo
אבל יחזירו לך את הכסף אם לא תהנה, הייחצן אמר בעצמו!!!
נווו תבוא בקשהה בבקשההה
:stongue: |
כוס עמק... גם ככה משכורת צבאית זה קקי של דבר!!! :( |
|
|
| H.A. |
| quote: | Originally posted by Origin
????באמת יצא...אבל מיזה יוהן לכל הרוחות Ian Van Dahl |
ולקהל כזה מארגנים מסיבות??? :rolleyes:
divx-master:
בנות = איכות???
שלא תחשבו לרגע שאני נושך כריות :D, אבל לפי דעתי איכות המסיבה נקבעת בעיקר עפ"י המוזיקה ואז בא סוג הקהל הכללי של האירוע
ככל הידוע לי סוג המוזיקה שעושים
Ian van Dahl
נקרא "האוס כוסיות" או במילים אחרות דאנס ממוסחר, כלומר זה לא מה שיגרום לנוער פה להתעניין ולהתעמק יותר בסצנה... |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by H.A.
ולקהל כזה מארגנים מסיבות??? :rolleyes:
divx-master:
בנות = איכות???
|
כןןןן זה כל הקטטטע !!
אני לא יודע אם היית לאחרונה בטי אל וי במסיבת נוער
אבל המצב שם מחריד !! מיליוןןןע רסייים !
ואנשיים מגעילים וקטניים זה הקטע למשוך בנות.. כוסיות ואנשים יפים
ומה זה משנה עם זה ממסוחר.. קודם כל להעמיק את המקום על הרגליים
ואחרי שהמקום יחזור לתקופה הטובה שלו עם קהל טוב אני מבטיח שיבואו תקליטנים טובים
הבטיחו לי את יוהן בפורים @ |
|
|
| warpedd_ |
חחחחחחחחח
אתם כאלה פגומים
הויכוח פה הרג אותי
דודו כמה פעמים שמעת את הילן בסט שאתה אומר שהוא נמאס בדיוק?!?!
אני יכול להעיד שבסט היחידי שהייתי בו הוא היה כביר
ואל תגיד לי שהורדת סטים שלו כי זה לא מתקרב לדבר האמיתי
ואלון (ככה קוראים לך לא)
נעים מאוד קוראים לי תומר.. :)
מה פתאום הילן מביא קהל של ערסים, לא נראה לי שהם יודעים מי זה בכלל
בנוסף אפשר לחשוב שלא שומעים את לסגו וואן דהאל והחברה בכל מסיבה
:p
ותחשבו על זה.. |
|
|
| Biondo |
ברוב המסיבות הקהל תלוי ביחצנים
מסקנה
טי אל וי - חרא של יחצנים
יאללה ביי. |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Biondo
ברוב המסיבות הקהל תלוי ביחצנים
מסקנה
טי אל וי - חרא של יחצנים
יאללה ביי. |
נכון בגלל זה העיפו את כל החרא.. ונשאר רק האיכות |
|
|
| KrazyDJs |
משום מה תמיד חשבתי ש
Ian Van Dahl
ו
Lasgo
קשורים אחד בשני
:\ |
|
|
|
|