|
*IAN VAN DAL*<>-=Chanoka party=-<>
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
חנוכה 2003 - TLV
יוום שלישי 23.12.03
מועדון הTLV נמל ת"א הישן
Main room :
DJ ROEI FLINER
DJ ROBERT GITELMAN
DJ OFER NISIM
<>==IAN VAN DAHL==<>
----------------------------------------
C-room :
DJ DROR
----------------------------------------
THE NEW MINIME :
DJ DORI TRISTER
DJ OMRI SILVER
===-המסיבה מיודעת לכיתות יא יב בלבד !!!!-====
במסיבה הזאת הובטטח קהל טוב !! איכותי ולא צפוף !
1500 כרטיסים מקסימום יכנסו למקום !
מי שלא יהנה יוחזר לו הכסף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לפרטים ... מכירה מוקדמת ... בירורים ויחצון צרו קשר..
באייסי .. 156508929
או בפלא .. 067729888
אלון . |
|
|
| divx-master |
טוב אנשים אני רוצה עכשיו להבהיר.. פה משו
סתכלו אני כבר 3 שנים יחצן של הטי אל וי נוער
ואתמול פעם ראשוננה בחייים שלי !!! שהייתה ישיבה כלללית של הצווות !
כל היחצנים באוו פשוטט כולם !!
והייתה שיחה ממש רצינית על השם הגרוע שיש לטי אל וי
ועל כל הערסים שבאים לשם
אז בעקבות זה פוטרו המון הממון המון יחצנים !
נשארו באמתת !!! רק איזה 10 יחצנים ראשיים שכל אחד הבטיחח ונשבע שיביא רק קהל טוב !!!
המסיבה הזאת מיועדת לכיתות יא יב
יום אחרי יש מסיבה לט' י' ככה שכל הזוועה יבוא לשם
בכל מקרה אם מישו מעוניין להגיע אני מבטיחחח לו !! שהוא יהנה ושהקהל שיהיה בפניםם יהיה מעולללה !! רקקקקקק אבל רקקק קהל יפה !
כמו כן מספר הכרטסיים הצטמצם ל - 1500 ! אחרי כרטיס 1500 המקום נסגר .. והשערים נחסמים לקהל !
ככה שגם אל יהיה צפוף !
בכל מקרהה.. אני יכול לתת ערבות על מי שבא ומי שלא יהנה ויגיד לי שהקהל היה מגעיל אני נשבע להחזיר לו את הכסף |
|
|
| Shahar |
שמע אם זה היה יוהן אז הייתי שמח ממה שכתבת אפילו שזה נוער אבל זה
ian van dahl....
איכס..
ואיזה הפקה מביאה למסיבות נוער כל החיים את רועי פלינר ועמרי סילבר?! חחחחחחח..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יש מצב
כמה עולה כרטיס? |
|
|
| warpedd_ |
נראה נחמד
אבל זה מסיבת נוער
פאק אני כבר בן 19 עוד מעט
מה לי ולפוקימונים
:nervous: :nervous: |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יש מצב
כמה עולה כרטיס? |
ברטיס עולה 65..
חח וווארפד.. חח אתה לא באמת נראהלי מתאים אחי |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע אם זה היה יוהן אז הייתי שמח ממה שכתבת אפילו שזה נוער אבל זה
ian van dahl....
איכס..
ואיזה הפקה מביאה למסיבות נוער כל החיים את רועי פלינר ועמרי סילבר?! חחחחחחח..... |
חח שמע אחי מה אני יכול להגיד לך אני הכי הכי הכי מצטער שלא הביאו את יוהן ..
הביאו את ואן דל בגלל שהו מושך קהל של בנות
ויהון מושך פחות או וירת קהל מעורער (ערסים)1
אבל יוהן הובטח לי בפורים !!!1 |
|
|
| skelz |
שמע.. בדוגרי
אם מישהו יבוא זה יהיה בגלל עופר ניסים ורוברט גיטלמן
כי בתאכלס.. כל הבליינים למינהם יודעים מי הם
אנשים מעריצים את עופר ניסים.. הוא בשבילהם התקליטן האולטימטיבי
עומרי סילבר וכל השאר לא מעניינים..
Ian Van Dahl?
הוא יצא מהאופנה.. ממזמןןן
קיצור אלון אחי.. אל תפגע
אבל בשיא הכנות
Johan Gielen חרוש כבר
זה חוזר על עצמו פעם אחרי פעם וזה נהיה משעמם
סבבה.. הם הביאו את טייסטו
אבל זה כבר גם נהיה מגעיל
הגיע הזמן לגוון..
לא? |
|
|
| Origin |
| ????באמת יצא...אבל מיזה יוהן לכל הרוחות Ian Van Dahl |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Origin
????באמת יצא...אבל מיזה יוהן לכל הרוחות Ian Van Dahl |
:eek:
זה היה מפתיע...
johan gielen
מ
svenson & gielen
מכיר?? |
|
|
| KrazyDJs |
דודו, הגזמת..
ובכלל כל מי שחושב כמוך..
אל תתלוננו על
DJיים
שבאים מחו"ל
גם אם הם יבואו 10 פעמים
זה עדיין כבוד שהם בכלל באים לכאן
וכל הכבוד לכל ההפקות שמביאות אותם |
|
|
|
|