return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Voornemens 2004 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^ja toch nog iemand met verstand... jama das nie voor mee te lachen e...
gisteren een zwaar discussie gehad over the a-team versus mac guyver... ik bedoel mac gyver oke daar zit geen humor in ma ge kunt moeilijk liggen moppen tappen als ge de wereld moet redden, btw the a-team is zo fake... IMO
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
btw the a-team is zo fake... IMO

Gelukkig is opgesloten zitten in een vergaarbak voor uiterst dodelijk kernafval van een kernreactor (straling, anyone?) en daar dan ongeschonden uit ontsnappen wél realistisch...:rolleyes: :p
Eagle`
Mac Gyver is gewoon de stuff, 24 komt in de buurt mo, ma Mac is nog steeds de man. Puur jeugdsentiment, ik zat daar dan voor den televies met me zwitsers zakmes zo fier as ne gieter, nondedieu da was nog is een serie alles zat daar gewoon in. Zijn daar eigelijk ooit dvd's of video's van verschenen, echt ik zou begot alles verkopen voor da tot ek gene nagel nemi hem om aan me gat te krabbe

Tenigste wak nog ni gezien heb peisk zijn de twee films, diee over Atlantis en diee met die H-bombs, dju verdoemme
Kaidreas
ja hij klopt niet 5 keer de zelfde persoon neer, en dan nog uit 5 keer dezelfde hoek bezien... hoe doet ge da.
oke.. wat about airwolf... leuk liedje trouwens
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
ja hij klopt niet 5 keer de zelfde persoon neer, en dan nog uit 5 keer dezelfde hoek bezien... hoe doet ge da.
oke.. wat about airwolf... leuk liedje trouwens

mo alle wimme ge meent het pat, nog zon serie die ik kei kewl vond
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gelukkig is opgesloten zitten in een vergaarbak voor uiterst dodelijk kernafval van een kernreactor (straling, anyone?) en daar dan ongeschonden uit ontsnappen wél realistisch...:rolleyes: :p

Geef toe: hij was wel vindingrijk. Achtervolgers afschudden door het gebruik van een juist zelfgemaakte waterstofbom uit luciferkopkes (Ik meen dit ooit gezien te hebben...)
Eagle`
quote:
Originally posted by Tiger777
Geef toe: hij was wel vindingrijk. Achtervolgers afschudden door het gebruik van een juist zelfgemaakte waterstofbom uit luciferkopkes (Ik meen dit ooit gezien te hebben...)

Don't touch the king
Xilver
MacGyver, A-Team, Airwolf... allemaal favoriete eighties series!

En ge vergeet Knight Rider, omg... ik wou altijd nen auto gelijk KITT :)
Kaidreas
neeeei knight rider vond ik nie zo leuk, alle het idee was wel goe maar die david kan echt niet acteren IMO
Jasperovitsj
Who cares about acteren? Hij heeft een sprekende auto for christ's sake!!! :eyes:

Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Who cares about acteren? Hij heeft een sprekende auto for christ's sake!!! :eyes:

En dan? Mcgyver heeft atoombommen:eek: ! HA! :thepirate

Kaidreas
pratende auto... back to reality jasp... da was gewoon een cassetteke, want in die tijd hadden ze nog geen cd.

btw richard dean anderson... is ook heel goed in stargate IMO
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement