|
Voornemens 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ja same here |
hebben ze da wel in aalst?
overlaatst eens in tcentrum nr gezocht en enkel pitta shoarma gevonden |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by djcresto
hebben ze da wel in aalst?
overlaatst eens in tcentrum nr gezocht en enkel pitta shoarma gevonden |
Om de hoek van mijn huis staat er een, aan het osz ook een, in de pontstraatook, nog een ni ver van den eendracht... |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
dogf*cker! :thepirate |
:whip: |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ahja nog van mijn voornemens:
- meer naar techno luisteren, leren van genieten, en draaien (meer platen kopen dus $$$) :P
- kwestie van mee te lopen met den hoop: een goei trance/techno loving lief vinden ^^ |
|
|
| tor8024 |
- kwestie van mee te lopen met den hoop: een goei trance/techno loving lief vinden ^^ |
ik heb die hoop allang opgegeven..
ik zou zeker willen stoppen met roken, want op 1 januari wordt de prijs €5 per pakje, geloof ik. :nervous: |
|
|
| teknasia |
een goei trance/techno loving lief vinden ^^ |
idd ma ze zijn zeldzaam :( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tor8024
ik heb die hoop allang opgegeven..
ik zou zeker willen stoppen met roken, want op 1 januari wordt de prijs €5 per pakje, geloof ik. :nervous: |
Het viel me op dat sigaretten in Be duurder zijn dan in NL... Dat was nieuw voor me... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een cliché ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl :crazy: |
|
|
| FredNova |
Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een cliché ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl :crazy: |
IDD! |
|
|
| pooley |
11 maand gestopt na 7 jaar roker te zijn geweest!
Met nieuwjaar (cliché cliché) was mijn laatste rook ding een dikke vette sigaar (zo'n goeie van 200fr/stuk :p )
Sigaretten niet mer aangeraakt maar met nieuwjaar zal het we lweer een patser sigaar worden :p
af en toe een joint wel, maar das niet ongezond :p |
|
|
| TatanaGirl |
Mijn voornemenes voor 2004:
- Cygnusx gelukkig maken
- slagen op school
- meer trance luisteren en dan ook nog de namen proberen te onthouden ;)
- meer fijne beta mensen ontmoeten :)
- gezondheid is ook belangrijk
- proberen mijn budget wat stabiel te houden, pappie moest maar eens ophouden met mij centjes toe te steken ;) ;)
ps. Die koe mag je altijd naar mij brengen moest je er niet meer voor kunnen zorgen. De gazon is wel niet groot maar het moet maar groot genoeg zijn voor een koe ;) |
|
|
| Eagle` |
Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een cliché ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl :crazy: |
Ge zei hierboven iets van vriendin da kost ook geld, ik weet waarover ik spreek. Dus bedenkt alvast een (nog) bijkomende job :D |
|
|
|
|