|
TA's CS kväll? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
jag kan vara med..
MEN.. jag har inte spelat CS sen .. ett lr två år? har ingen aning.. det var långt sen iaf :) ... asså min CS-version är rätt gammal.
annars är det lungt. |
|
|
| Zliten |
Nja det var ju en intressant fråga, det roliga är att jag avinstallerade cs för två dagar sen. Kan ju försej installera det igen, men vad hade ni tänkt er? 1.5 eller 1.6?
Jag skulle hellre köra på det gamla 1.5 :nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
ScuL: Det finns gratis updates, så det är ingen ursäkt ;) :tongue3
Jag är med å spelar!
Tycker att det är en självklarhet att vi kör 1.5, kan väl inte vara någon här som tycker att 1.6 är bra :eek: |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
ScuL: Det finns gratis updates, så det är ingen ursäkt ;) :tongue3
Jag är med å spelar!
Tycker att det är en självklarhet att vi kör 1.5, kan väl inte vara någon här som tycker att 1.6 är bra :eek: |
Håller med till 100 % Vi kör 1.5 isåfall.. 1.6 med skölden är för mycket för min hjärna :eyespop: |
|
|
| ShyTrance |
jag vill spela 1.6 :P
jag hatar också skölden men om alla låter bli o köper den äre väl inget problem ? |
|
|
| St_Andrew |
| jag kan vara med även fast jag är sämt och inte har spelat på år o dar... kul iaf :D |
|
|
| Zliten |
För mig spelar det egentligen inte någon större roll vilkket vi spelar..
:p |
|
|
| ice_key |
Jag e med för tusan :D när hur och var?`
Vilken server ? |
|
|
| Zliten |
| verkar ju inte bli något .. :eyespop: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Zliten
verkar ju inte bli något .. :eyespop: |
ingen har sagt att det skulle bli ikväll , lr? :)
f.ö. jag har letat som fan men kan inte finna min CS-skiva... argh.
måste försöka hårdare imorgon lr nåt. |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by ScuL
ingen har sagt att det skulle bli ikväll , lr? :)
f.ö. jag har letat som fan men kan inte finna min CS-skiva... argh.
måste försöka hårdare imorgon lr nåt. |
Nja vi får väl planera någon kväll så alla vet att de kan och har det installerat men det skulle vara kul och veta hur bra man är bland er TA killar :eyes: |
|
|
|
|