return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
TA's CS kväll? (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
jag kan vara med..

MEN.. jag har inte spelat CS sen .. ett lr två år? har ingen aning.. det var långt sen iaf :) ... asså min CS-version är rätt gammal.
annars är det lungt.
Zliten
Nja det var ju en intressant fråga, det roliga är att jag avinstallerade cs för två dagar sen. Kan ju försej installera det igen, men vad hade ni tänkt er? 1.5 eller 1.6?

Jag skulle hellre köra på det gamla 1.5 :nervous:
SWE_TRANCE
ScuL: Det finns gratis updates, så det är ingen ursäkt ;) :tongue3

Jag är med å spelar!
Tycker att det är en självklarhet att vi kör 1.5, kan väl inte vara någon här som tycker att 1.6 är bra :eek:
Zliten
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
ScuL: Det finns gratis updates, så det är ingen ursäkt ;) :tongue3

Jag är med å spelar!
Tycker att det är en självklarhet att vi kör 1.5, kan väl inte vara någon här som tycker att 1.6 är bra :eek:


Håller med till 100 % Vi kör 1.5 isåfall.. 1.6 med skölden är för mycket för min hjärna :eyespop:
ShyTrance
jag vill spela 1.6 :P

jag hatar också skölden men om alla låter bli o köper den äre väl inget problem ?
St_Andrew
jag kan vara med även fast jag är sämt och inte har spelat på år o dar... kul iaf :D
Zliten
För mig spelar det egentligen inte någon större roll vilkket vi spelar..

:p
staz
CS = Suckers? ;)
ice_key
Jag e med för tusan :D när hur och var?`

Vilken server ?
Zliten
verkar ju inte bli något .. :eyespop:

ScuL
quote:
Originally posted by Zliten
verkar ju inte bli något .. :eyespop:


ingen har sagt att det skulle bli ikväll , lr? :)

f.ö. jag har letat som fan men kan inte finna min CS-skiva... argh.
måste försöka hårdare imorgon lr nåt.
Zliten
quote:
Originally posted by ScuL
ingen har sagt att det skulle bli ikväll , lr? :)

f.ö. jag har letat som fan men kan inte finna min CS-skiva... argh.
måste försöka hårdare imorgon lr nåt.




Nja vi får väl planera någon kväll så alla vet att de kan och har det installerat men det skulle vara kul och veta hur bra man är bland er TA killar :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement