return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
TA's CS kväll? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Endre

1.5 kör vi, 1.6 är bajs. ,

Rebel: vi kör CS för att de andra spelen är mycket tyngre, jag hade gärna lirat UT2003 men det är tungt spel, kräver grafik.

dbl
quote:
Originally posted by ScuL
f.ö. jag har letat som fan men kan inte finna min CS-skiva... argh.
måste försöka hårdare imorgon lr nåt.


verkar vara nån som går runt o snor CS skivor för min CS skiva e också borta.. märkte jag i typ förrgår.. hel mysko.
cviper
quote:
Originally posted by RebeL9
måste det vara skitspel som CS? Varför inte QW, Q3 eller till och med UT?


Håller helt med.. fast lägg till Halo på listan ;)
Endre

aja, men har vi ett lir eller? köra nångång i veckan? helg?
Zliten
Mitt förslag tisdag kväll, men hoppas vi blir en del då som spelar också.. Vi kanske även ska komma överens om vilkken version vi ska spela, jag kan hosta varjefall har BBB :thepirate
RebeL9
quote:
Originally posted by Endre

1.5 kör vi, 1.6 är bajs. ,

Rebel: vi kör CS för att de andra spelen är mycket tyngre, jag hade gärna lirat UT2003 men det är tungt spel, kräver grafik.



LOL! Påstår du att QW är tyngre än CS? :)
QW är ju mycket äldre än CS. Och Q3 har också bra mycket smidigare motor än CS. Förstår inte vad du pratar om.
ShyTrance
quote:
Originally posted by RebeL9
LOL! Påstår du att QW är tyngre än CS? :)
QW är ju mycket äldre än CS. Och Q3 har också bra mycket smidigare motor än CS. Förstår inte vad du pratar om.


Det är väl mer en smaksak, om man vill spela CS,Q3 eller UT. Jag föredrar att spela CS för att jag tycket att det är roligare, kanske några av dem andra här också tycker ?
Endre
quote:
Originally posted by RebeL9
LOL! Påstår du att QW är tyngre än CS? :)
QW är ju mycket äldre än CS. Och Q3 har också bra mycket smidigare motor än CS. Förstår inte vad du pratar om.


nja, syftade mer på UT.
Xo|oX
quote:
Originally posted by Zliten
Håller med till 100 % Vi kör 1.5 isåfall.. 1.6 med skölden är för mycket för min hjärna :eyespop:


plus att man med 1.6 måste ha med den där jäkla fjärten... eller va d ångan? äh sak samma, skit e d iaf :mad:

:p :p :p :p :p :p
RebeL9
quote:
Originally posted by ShyTrance
Det är väl mer en smaksak, om man vill spela CS,Q3 eller UT. Jag föredrar att spela CS för att jag tycket att det är roligare, kanske några av dem andra här också tycker ?


finns inget spel någonsin som kommer klå QW när det kommer till underhållningsvärde. :)

dbl
quote:
Originally posted by RebeL9
finns inget spel någonsin som kommer klå QW när det kommer till underhållningsvärde. :)


som shytrance sa... det e en smaksak...

vilket betyder att jag inte håller med dig över huvudtaget ;)
ScuL
jag gillar dessa spel: q2/q3 och CS :)
asså om ni vill försöka med de istället så är det också lugnt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement