return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
een vet nummer "Dance Nation - Sunshine"
View this Thread in Original format
Blik
ok, ik hoorde vorige week een tof nummer waarvan ik denk dat het daft Punk is, er zit namelijk hetzelfde stemmetje in als bij "One More Time"

Dit nummer is een echt Trance nummer en lijkt helemaal niet op de tot nu toe 3 uitgebrachte liedjes. Ik weet dat er een keertje hier op het forum iemand vroeg naar een tof lied van Daft Punk, en het zou natuurlijk dezelfde kunnen zijn, kan iemand mij helpen hiermee

alvast bedankt jongens
Optimus Trance
ja, dat was Jukx toch, die er toen naar vroeg?
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ja, dat was Jukx toch, die er toen naar vroeg?


ja klopt, nu je het zegt, volgens mij was het Jukx.....
Blik
kanker zeg, ik zat te luisteren naar Cor Fijneman.........en daar hoorde ik hem gewoon........maar nu ben ik er dus helemaal niet meer zeker van dat die van Daft Punk is, er word in ieder geval de hele tijd "Sometimes" in geroepen, met hetzelfde stemmetje als van "One More Time"
Miss Proximus
die zal jukx wel niet bedoelen, want die houdt niet zo van trens :D
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
die zal jukx wel niet bedoelen, want die houdt niet zo van trens :D


ja, misschien wel, maar dat nummer is in iedereen geval supertof, en die moet ik hebben......!!!!!!!!!

"Sometimes........"
Blik
Ik heb hem al, hij heet Dance nation - Sunshine en is te vinden op Audiogalaxy, ik ben hem nu aan het downloaden dus 100% zeker ben ik er niet van...........maar ik vertrouw op DJRV dat het klopt

nogmaals bedankt
Remy D
Het is een supernummer, maar dan wel de Cor Fijnemans feel fine mix.
Blik
quote:
Originally posted by Remy D
Het is een supernummer, maar dan wel de Cor Fijnemans feel fine mix.


als jij zegt waar ik die kan downen, is niet te vinden op Audiogalaxy

en tering, dit is echt een tof nummertje........misschien wel een beetje commercieel, maar dat boeit me helemaal niks
Remy D
quote:
Originally posted by Blik


als jij zegt waar ik die kan downen, is niet te vinden op Audiogalaxy

en tering, dit is echt een tof nummertje........misschien wel een beetje commercieel, maar dat boeit me helemaal niks

Dat weet ik niet, ik heb hem op ITWT 6 staan anders moet je die downloaden. Ik vind het een hele vette cd. :)

DjRV
mijn vinyl heeft de original,cor fijneman's feel fine rmx en de Bradski&Jenksi Rmx.De laaste is het hardst,lekkere stevige bassen.
DJ_Massive
hey jongens (en meisjes),

er is ook al een 2e vinyl uit van deze plaat, met daarop deze mixes:
Wippenberg Remix
Kevin C Cox Remix
Alien Factory Remix

vooral de Wippenberg remix is onwijs gaaf (vind ik)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement