|
een vet nummer "Dance Nation - Sunshine"
|
View this Thread in Original format
| Blik |
ok, ik hoorde vorige week een tof nummer waarvan ik denk dat het daft Punk is, er zit namelijk hetzelfde stemmetje in als bij "One More Time"
Dit nummer is een echt Trance nummer en lijkt helemaal niet op de tot nu toe 3 uitgebrachte liedjes. Ik weet dat er een keertje hier op het forum iemand vroeg naar een tof lied van Daft Punk, en het zou natuurlijk dezelfde kunnen zijn, kan iemand mij helpen hiermee
alvast bedankt jongens |
|
|
| Optimus Trance |
| ja, dat was Jukx toch, die er toen naar vroeg? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ja, dat was Jukx toch, die er toen naar vroeg? |
ja klopt, nu je het zegt, volgens mij was het Jukx..... |
|
|
| Blik |
| kanker zeg, ik zat te luisteren naar Cor Fijneman.........en daar hoorde ik hem gewoon........maar nu ben ik er dus helemaal niet meer zeker van dat die van Daft Punk is, er word in ieder geval de hele tijd "Sometimes" in geroepen, met hetzelfde stemmetje als van "One More Time" |
|
|
| Miss Proximus |
| die zal jukx wel niet bedoelen, want die houdt niet zo van trens :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
die zal jukx wel niet bedoelen, want die houdt niet zo van trens :D |
ja, misschien wel, maar dat nummer is in iedereen geval supertof, en die moet ik hebben......!!!!!!!!!
"Sometimes........" |
|
|
| Blik |
Ik heb hem al, hij heet Dance nation - Sunshine en is te vinden op Audiogalaxy, ik ben hem nu aan het downloaden dus 100% zeker ben ik er niet van...........maar ik vertrouw op DJRV dat het klopt
nogmaals bedankt |
|
|
| Remy D |
| Het is een supernummer, maar dan wel de Cor Fijnemans feel fine mix. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Remy D
Het is een supernummer, maar dan wel de Cor Fijnemans feel fine mix. |
als jij zegt waar ik die kan downen, is niet te vinden op Audiogalaxy
en tering, dit is echt een tof nummertje........misschien wel een beetje commercieel, maar dat boeit me helemaal niks |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Blik
als jij zegt waar ik die kan downen, is niet te vinden op Audiogalaxy
en tering, dit is echt een tof nummertje........misschien wel een beetje commercieel, maar dat boeit me helemaal niks |
Dat weet ik niet, ik heb hem op ITWT 6 staan anders moet je die downloaden. Ik vind het een hele vette cd. :) |
|
|
| DjRV |
| mijn vinyl heeft de original,cor fijneman's feel fine rmx en de Bradski&Jenksi Rmx.De laaste is het hardst,lekkere stevige bassen. |
|
|
| DJ_Massive |
hey jongens (en meisjes),
er is ook al een 2e vinyl uit van deze plaat, met daarop deze mixes:
Wippenberg Remix
Kevin C Cox Remix
Alien Factory Remix
vooral de Wippenberg remix is onwijs gaaf (vind ik) |
|
|
|
|