|
een vet nummer "Dance Nation - Sunshine" (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Uuuh dat bedoelde ik niet maar boeiuh
Je dl hem nu nog steeds van een FTP (op de Universiteit Twente)
Greetz,
Glaniskanis |
Uh ok hehe LOL
Nog een vraagje. Ze heten Dance Nation he, maar in winamp geeft ie bij een paar emixen Planet dance. Iemand verklaring daarvoor? Vind dat een beetje gek.:p |
|
|
| Blik |
| hey mensen, erg bedankt voor het uploaden van dit meesterwerk......:D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
hey mensen, erg bedankt voor het uploaden van dit meesterwerk......:D |
Geen dank (het was maar 1 mens hoor haha, alhoewel ik wel beetje last heb van schizofrenie (omg moeilijk woord :D))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| moogwai |
| Ja, Sunshine is zeker een leuk nummertje... dit nummer heb ik al enkele weken (toen ik nog op school zat).. enkele mixen (waaronder de Cor Fijneman mix) stonden al ergens op Shadow-zone een tijdje terug. |
|
|
| TranceFool |
| Glanis bedankt!!!!! Ik wist et wel:p :p |
|
|
| TranceFool |
| Ik vind die Wippenberg echt gruwelijk goed, niet echt origineel, maar zit wel veel energy in net als de meeste remixen van Wippenberg. Eeen echte aanwinst voor de verzameling:p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nog een vraagje. Ze heten Dance Nation he, maar in winamp geeft ie bij een paar emixen Planet dance. Iemand verklaring daarvoor? Vind dat een beetje gek.:p |
ja dat komt omdat bepaalde mensen het blijkbaar leuk vinden om een nummer te renamen. Wanneer dan iemand anders dat nummer van diegene download dan heeft diegene ook de verkeerde titel. Zo zie je bijvoorbeeld ook wel eens ergens Poul van Dyk staan in plaats van Paul van Dyk :p dus het blijft dezelfde alleen dan de verkeerde naam. Duidelijk of wazig? :p |
|
|
| Optimus Trance |
| Ken iemand de lyrics van dit nummer geven???:D:D:D |
|
|
| Blik |
ohohohohoh come on, feel fine
keep on and write the song tonight (niet zo zeker van)
come on, sunshine
keep on and dance and feel allright
keep on let's ride the sun tonight (ook niet zo zeker van)
come on, sunshine
turin it up, build the foundation, boys and girls, right across the nation give it up, feel the vibration in your soul, build the foundation of love
ohoh sunshine
zoiets tenminste, kan er af en toe naast zitten |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja dat komt omdat bepaalde mensen het blijkbaar leuk vinden om een nummer te renamen. Wanneer dan iemand anders dat nummer van diegene download dan heeft diegene ook de verkeerde titel. Zo zie je bijvoorbeeld ook wel eens ergens Poul van Dyk staan in plaats van Paul van Dyk :p dus het blijft dezelfde alleen dan de verkeerde naam. Duidelijk of wazig? :p |
Duidelijk partyhardy!
Bedankt ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
ohohohohoh come on, feel fine
keep on and write the song tonight (niet zo zeker van)
come on, sunshine
keep on and dance and feel allright
keep on let's ride the sun tonight (ook niet zo zeker van)
come on, sunshine
turin it up, build the foundation, boys and girls, right across the nation give it up, feel the vibration in your soul, build the foundation of love
ohoh sunshine
zoiets tenminste, kan er af en toe naast zitten |
Volgens mij klopt ie wel aardig hoor Blik:) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Volgens mij klopt ie wel aardig hoor Blik:) |
bedankt jongen:) |
|
|
|
|