return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רוברט בעליה:)
View this Thread in Original format
nFaivel
לפי מה שרוברט גיטלמן אמר בפורום של רדיו בי יו
הוא כניראה הולך לתקלט ב
misteryland
ובעוד פסטיבל שקוראים לו
trance waves
שאלו אותו אם הוא יתקלט באן אר גי אז הוא אמר
שלא כי באותו זמן הוא יתקלט באיזה פסטיבל בשוויץ...
יש ביקוש לבחור:D
skelz
בתור יוצר לפי דעתי הוא מאוד מוכשר
לגביי תקלוט.. לא מצאתי בו משהו מיוחד
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by skelz
בתור יוצר לפי דעתי הוא מאוד מוכשר
לגביי תקלוט.. לא מצאתי בו משהו מיוחד


הוצאת לי את המילים מהפה :p

אבל יש לו טעם טוב בבחירת הטראקים שלו....
skelz
בדיוק
Shahar
הוא טוב הוא טוב......
בתור דיגיי ראסמי לא אהבתי בכלל את קלאב ביו
nFaivel
יאוו אני כל כךךך מסכים איתכם!!!
ששמעתי את הסט שלו מאי די אן טי הייתי בשוק!
ממש ממש ממש לא משו התיקלוט שלו.אבל שמעו בגלל המוזיקה שלו
מעריכים אותו בעולם ובתאכלס אין על מה להתווכח..המוזיקה שלו איכותית וטובה אכו שרמוטה!
אז בגלל זה הוא מתקלט שם:)
YuVaL
גיטלמן, באמת מעריך את הבנאדם הזה
את תזלזלו בו
המיקסוס שלו דווקא טוב!.. פשוט תשמעו אותו במסיבה לא ברדיו בי יו שיש שם מוניטור אחד מעפן....

הקטע הוא שהוא גם מקדם יוצרים ישראלים!!, לדוגמא:
קובי, משה ואד, אינפורס, וכל אלו
תגליות של רוברט!!..

באמת כבוד לבנאדם
שיעלה ויצליח
arik
הוא טוב
תוסיף את הכי חשוב

מיש ששמע את
ASOT 126
אז החלק הרביעי של ארמין
הטראק השני שם שייך למישהו בשם
URI L
שהוא ישראלי
טראק חזק ביותר מיקצועי!!!

ורוברט קידם אותו
Hell_Copter
שיהיה לו בהצלחה....
זה מה שיש לי להגיד :D
AnthemFreak
ראסמי דודו צודק..
הוא מוכשר בתור יוצר אבל אין לו יותר מדי יכולות בתור די ג'י

למרות שגם ככה אני שונא תסגנון מוזיקה שהוא עושה.. אבל זה נחשב לאיכות
אז אני יתן לו קצת קרדיט

:toothless

KrazyDJs
ראסמי כבוד
שיהיה לו רק בהצלחה...
Origin
RESTECPA !:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement