|
Ideetje: Share the wealth (Part 2)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
Raad eens wie zich een DVD-writer heeft aangeschaft.
Raad eens wie zijn trance op 10 plakjes gaat schrijven.
En vooral, raad eens wie voorstelt om die DVDs de 'BETA-tour' te laten doen?
Voor alle geïnteresseerden, in navolging van de Duitse TAs waar ze alle ASOTs hebben laten rondgaan per post, als we het kunnen organiseren, wil ik gerust de DVDs zenden naar een van jullie, die het dan doorzendt naar een andere, die... tot ze dus weer bij mij geraken, hé.
Geen flauw idee wat dat gaat kosten. Om een goeie kosten-batenanalyse te kunnen doen, mensen, de info: 4750+ trax, 44,5 GB = 10 DVDs. Nagenoeg alles trance, voornamelijk 2000 tot nu. lijst tot op een paar maanden geleden:
http://users.pandora.be/beachboy/MP...an%20Bonzai.htm
Grtz! :D
Edit: 'k heb dat efkes gecheckt; dat zou ons per persoon waarschijnlijk 2.05€ (350g - 1kg; als het lichter is :1.23€ ) + een grote enveloppe kosten.
We zien wel. |
|
|
| eieregooie |
| Hebben die duitsers nooit van FTP gehoord? |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hebben die duitsers nooit van FTP gehoord? |
dat is wel lastig aankomen en met slome verbindingen ook kut |
|
|
| pooley |
I'm in
Vooral livesets van de laatste 2 maand want die heb ik niet :/ (asot :/)
Stuur maar op, kzal ze met gemakt ook doorsturen |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ik doe zeker mee, sinds ik op kot zit kan ik geen ruk meer downloaden :(
goed initiatief :clown: |
|
|
| pooley |
Kan de cd zelfs naar fus brengen alst moet :)
dan ook is plaatjes gaan kopen he dude :) |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Hehe deal... ma dees week eigenlijk heel mijn budget voor de maand der al door gesleurd dus tzal voor nieuwjaar zijn... krijg ne mooien bonus op mijn werk ook dus dan wordt da ff voor 200 euro plaatjes gaan kopen ofzo :P |
|
|
| pooley |
175 bedoelde? :p :p
Ye best na nieuwjaar
dan ga ik ook alles bestellen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dat is wel lastig aankomen en met slome verbindingen ook kut |
K bedoelde meer dat ze gewoon ff zelf een ftp bouwen... Ze willen toch hun hele verzameling sharen? Dat is het idee toch? Maar goed met slome verbinding is kut ja... |
|
|
| pooley |
Ik wil wel maar gaat niet.
Router wil niet en doorschakelen van ip's gaat niet, raar maar waar :/
Daarom moet ik ook altijd alles laten doorfxp'en naar vrienden ... |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
ah gij hebt vrienden!?
|
|
|
|
|