|
Sensation White ??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tor8024 |
ik heb zo zitten denken..
er zijn geruchten dat Armin volgend jaar een concert-achtig ding gaat doen.
zou dat geen beter evenement zijn? :eyes: |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Eagle`
is da ni tzelfde weekend als werchter |
Ik hoop da ge u vergist :(
Ken veel mensen die willen da ik meega, en Metallica komt... (Voor de mensen die het ni weten, Metallica is 1 vd enige metalgroepen die ik goe vind) En als ik mij niet vergis waren de chemical brothers en Moby er vorig jaar ook :conf: dus zullen er nog wel artiesten zijn die meer mijn smaak zijn. Dju nu moet ik kieze ... :sadgreen: |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by tor8024
Waarom nie allebei... :conf: :p |
|
|
| emmabiatch |
waar heb je dat gehoord??
armin heeft volgende jaar een druk jaar: 2 australische tournee's, enkele amerikaanse, een nieuw album, nieuwe universal religion, residency in godskitchen,...
en armin is meer voor de kleine clubfeestjes te vinden, dus lijkt me een beetje onwaarschijnlijk dat ie nog zoiets zal doen
(maar ik kan me vergissen natuurlijk:rolleyes: ) |
|
|
| Meltos |
"The White Edition of Sensation", zou dus inderdaad doorgaan op 3 juli 2004!!
Topic is er snel bij (ma echt wel e héél goei initiatief om e bus in te legge), 't jaar is nog nie om, editie van dit jaar nog eigenlijk vers in't geheugen en al kunnen toeleve naar de editie van 2004... :D
Hadden't dit jaar zo geregeld, was de eerste keer da we me e kliek na Sensation ginge, klinkt op zene eige al sensationeel genoeg, ma de eerste keer is't altijd wel wa experimenteren nie waar...
Ticketjes op tijd besteld via't net, want na e goei 2 weken ware ze al de deur uit (voor de witte editie althans, voor zwart ware er zelfs nog kaarte te koop op de witte editie, dus e week der voor). Enfin, we ginge met 6 man, ene te veel voor me één voiture te gaan, 2 auto's is zo onnozel da't groot mag zijn, dus zijn we maar ne monovolume (Renault Grande Espace) wagen gaan huren, op zijn eigen al e belevenis moe'k zegge :) Want ge rijdt nie elke dag zo ne keer op en af naar Amsterdam hé :p
Het naar ginder rijden heeft ongeveer e goei 3 uur geduurd en't terugkome e goei 2 uur, ging goed vooruit :D
Nu da zo heen en terug rijde direct na't event is best wel iets wa onderschat kan worde, wij ware wel ma 4 chauffeurs (heeft er wel ma ene gerede), ma ge valt sneller in slaap dan ge dankt en zelf wilt (zelf ondervonde)... :rolleyes:
Dus dees jaar gaan we't anders doen, op tijd in Amsterdam e hotel of zoiets zoeke en dus er gewoonweg e weekendje holland van make... Misschien ook nog e alternatief om over na te denken :) ;)
Nu snap'k't volgende wel nie, er was zoveel reclame en zo rondgemaakt en ge kon der echt wel nie naast zien en toch vroeg er e hollands koppel aan ons, ntb Belge, wat er te doen was en waarom iedereen in't wit rondliep :rolleyes: Misschien omda we in e sekte of zo zitte :p :D Hollanders toch hé man :rolleyes: Ma echt wel fijn mense!!! :D |
|
|
| eieregooie |
Nee nee, je vergist je... Armada is iets groots van plan, maar dat is voor 2005...
| quote: | Originally posted by Meltos
Nu da zo heen en terug rijde direct na't event is best wel iets wa onderschat kan worde, wij ware wel ma 4 chauffeurs (heeft er wel ma ene gerede), ma ge valt sneller in slaap dan ge dankt en zelf wilt (zelf ondervonde)... :rolleyes:
|
Mietjes!!! :p |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ik heb gisteren een offerte binnengekregen... hamai mijn kl*ten :$
800 euro voor een luxebus met 50 plaatsen... dus ALS we die vol krijgen komt dat op een 16 euro per man, wat eigenlijk goed te doen is, maar ik denk ni da we die ooit vol gaan krijgen :)
Eentje van 38 plaatsen is 'maar' 750 euro maja voor die 50 euro, dunno of da zo'n verschil is.
Wat ik dus voorstel:
1. we blazen het hele plan af, want dat zou wel eens veel te duur kunnen gaan worden als we met weinig volk zijn, en dan is het totaal de moeite niet, kunne we even goe de trein nemen of een andere oplossing zoeken.
2. we gaan zwaar 'reclame maken' op andere fora, zodat het niet echt een beta-only uitstap wordt, maar toch betaalbaar en toch busuitstapje.
Ik zal alleszins verder horen bij andere busmaatschappijen... als iemand een GOEDKOPE maar degelijke busmaatschappij kent, laat gerust iets weten via pm ofzow. |
|
|
|
|